Monday, August 20, 2007

Είμαι και φαίνομαι (και το χαίρομαι)

Η γειτονιά που μεγάλωσα στην Αθήνα ήταν γεμάτη αλάνες. Ήταν, βεβαίως βεβαίως. Και σα παιδί κ’ εγώ, συναντιόμουν με τα άλλα παιδάκια της γειτονιάς και παίζαμε. Καμία πρωτοτυπία μέχρι εδώ.
Η δίπλα γειτονιά, απ’ τη λεωφόρο και πέρα, αποκαλούσε τη δικιά μου, Καζαμπλάνκα, γιατί ήταν και καλά κακόφημη.
Κ’ εγώ είχα βαλθεί να δικαιώσω το όνομα της γειτονιάς μου, αν και ιδέα δεν είχα τι ήταν Καζαμπλάνκα. Έτσι είχα φτιάξει τη συμμορία του «δε θυμάμαι πως μας λέγανε γαμώτο» και αφού είχα την ιδέα ήμουν και ο αρχηγός, ο Άκτσαμπα (μη γελάτε καλέ). Η αντίπαλη συμμορία του «εδώ δε θυμάμαι τη δικιά μου τους άλλους θα θυμάμαι?» μας κάλεσε μια φορά για έναν αγώνα ποδοσφαιρικό.
Η ύστατη πρόκληση.
Η σέντρα γίνεται και η πρώτη πάσα έρχεται σ’ εμένα. Εγώ παίρνω τη μπάλα, τρέχω, περνάω έναν αντίπαλο, δύο αντιπάλους, (ίσως και) τρεις, περνάω και τον τερματοφύλακα (νομίζω) και πέφτοντας στέλνω τη μπάλα στα δίχτυα (βασικά, ανάμεσα απ’ τις δύο πέτρες). Και είχα και την ανηφόρα.
Το παιχνίδι έληξε 1-0 με γκόλ του Άκτσαμπα στο πρώτο λεπτό. Ήταν η τελευταία φορά που ακούμπησα μπάλα στα πόδια μου. Ίσως γιατί είχα ήδη φτάσει στη νιρβάνα του ποδοσφαιριστή (και καλό είναι να αποχωρεί κανείς στο απόγειο της δόξας), ίσως γιατί το βρήκα μεγάλη ταλαιπωρία και που να τρέχεις τώρα, (προτιμάω τα στρατιωτάκια ακούνητα-αμίλητα-αγέλαστα να μην ιδρώνω κιόλας).
Ίσως γιατί ήμουν και λίγο A(tsou)balos και φοβήθηκε η μαμά μην στείλω με κανά μαρκάρισμα κανά παιδάκι στο ΚΑΤ για κανά εξάμηνο... Έτσι διάλεξα κάτι πιο φυγόπονο, να αφήνω τους άλλους να παίζουν κ’ εγώ να τους κριτικάρω (κάτι σα τον Μαραντόνα ας πούμε). Και τώρα που μεγάλωσα (λίγο) συνεχίζω και παίζω απ’ την εξέδρα. Μόνο που τώρα πήρα και διαρκείας σε καινούργια εξέδρα, σ αυτήν των A(tsou)balon χάριν στον Narita!
Έλα να βγαίνουν τα φτυάρια!

16 Eριξαν νερό στο mogwai:

Ηλιας....Just me! said...

Ε αφού έφτασες στο απόγειο της δόξας σου έπρεπε να σταματήσεις mogwai... Πάντως κι εγώ δεν είμαι πολύ fun του αθλήματος αλλα θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά ότι πιο μικρός έπαιζα! Δεν θα ξεχάσω ποτέ την κεφαλιά που είχα ρίξει και τους είχα κρεμάσει όλους! (Μια και μοναδική φορά....) Μεγάλες δόξες μιας άλλης εποχής... Αχ......

Crucilla said...

Για άμπαλος δεν ξέρω...αλλά για ατσούμπαλός...εχμμμμ....να ρωτήσουμε όλη την Καζαμπλάνκα...κάτι θα έχει νιώσει...

An-Lu said...

Oh my God!





Gooooooooooaaaaaaaalllllllllllllll!

bbchris said...

Είμαι σίγουρος ότι στην πρώτη προσπάθεια κατεβασιάς με την μπαλα πάτησες την μπάλα και έπεσες κάτω αποδεικνύοντας και τα δύο επίθετα που αρχίζουν από το στερητικό "α".

Anonymous said...

στο ποδήλατο ήσουν καλύτερος κια ας έπεφτες σε παρκαρισμένα (συνήθεια που κράτησες και σαν ενήλικας με κάτι θηριώδους ιπποδύναμης αυτοκίνητα...θυμάσαι οεο?)

[Germanos] said...

Καζαμπλάνκα ?
Εγω εβγαζα τετοια παρατσουκλια σε γειτονιές

sitofkris said...

Το όνομα της άλλης γειτονιάς ποιό ήταν;Όσα παίρνει ο άνεμος;

Anonymous said...

Και αλλο ενα ενδιαφερον μπλογκ που μολις ανακαλυψα..
Σε διαβαζω..ωραια κειμενα!

sunday said...

Έτσι, να μαζεύονται όλα τα καλά παιδιά!!! :D

Anonymous said...

otan akouw th lexi atsoumpalos skeftomai 2 atoma kai pistepse me eisai o deyteros apo to telos... otan akouw abalos skeftomai th sebillh meta to 5-3 epi ths real kai poly fobamai oti ayrio abalh tha meinei oloklhrh h omada pou yposthrizeis.... etsi gia na se xemprostiasoume kai ligo...

Mogwai said...

ηλια...just u...οι εκκολαπτόμενοι πελέ ειμαστε?

crucilla...χαχαχα μη το κανουμε θεμα τωρα

an-lu...που ναι που ναι, ωχ γαμω το εβαζα τη μπυρα στη καταψυξη κ το χασα!

chris...αμπαλος ατσουμπαλος? αν την ειχα πατησει θα ειχε σκασει...

gastone...το θηριωδους ιπποδυναμης οχημα που ανεφερες ηταν αυτο που ειχε εναν ιππο, τον ντορι?

germanos...τα μεγαλα πνευματα τοτε

sitofkris...ανεμοδαρμενα υψη

anisixe...καλως ηρθες λοιπον κ σ ευχαριστω!

sunday...ε οχι και καλα! (η πηπως τελικα τον ηπιες τον αγιασμο)

Trilian said...

(κουναω το κεφαλι πανω κατω)τσ τσ τσ τσ!

kouneli said...

και ατσούμπαλος και κάφρος μια χρά σου πάει!

sunday said...

Μπα, δε σερβίρανε μετά τις 2 το μεσημέρι!! >:P

Anonymous said...

Μετά από αυτό τον αγώνα χάθηκε ένα μεγάλο ταλέντο... :cry:

Mogwai said...

trillian...δεξια αριστερά δε θα πρεπε?

kouneli...μπα αρχισαμε τα κοπλιμεντα....

sunday....αισχος!

laxanaki....shit happens