Monday, November 19, 2007

Στη Κρυουλία αδερφές μου, στη Κρυουλία!

Η ιστορία που ακολουθεί είναι δυστυχώς απολύτως αληθινή. Καλά, έβαλα και λίγο παραπάνω φαντασία για να εμπλουτίσουμε το διάλογο, αλλά δε παύει να μην είναι μύθος (το δασύτριχο μου στήθος) το τι ακολουθεί. Για την ιστορία αναφέρω, ότι κάποτε, που μου την είχε βαρέσει να μετακομίσω στη βόρεια Ευρώπη, έστελνα αβέρτα βιογραφικά όπου έβρισκα. Η μια πλάκα είναι ότι τώρα, ένα και κάτι χρόνο μετά, πάνω που μετάνιωσα κ είπα καλά είναι κ εδώ μωρέ, με παίρνουν για συνεντεύξεις από όποια κουλή χώρα φαντάζεστε. Η άλλη πλάκα είναι κάτω απ’ την ακρόπολη.

Το όνομα της εταιρείας καθώς και η τοποθεσία είναι φυσικά μούφα μεγάλη, αλλά δε παύουμε να αναφερόμαστε σε υπαρκτή χώρα του πρώην ανατολικού block (όχι blog βρε).

-Ντριν Ντριν
-Παρακαλώ
-Καλησπέρα, ο κύριος Mogwai?
-Speaking
-Σας καλούμε από την εταιρεία Ξεζουμίδης ΑΕ, έχουμε λάβει το βιογραφικό σας, πριν 6.5 χρόνια, και θέλουμε να σας δούμε σχετικά μ’ ένα άνοιγμα θέσης που έχει η εταιρεία μας στη Κρυουλία, σας ενδιαφέρει?
-Για πες, πλάκα έχει
-Πρόκειται για θέση Τάδε Manager στην Ερημούπολη της Κρυουλίας.
-Μάλιστα, για πάμε παρακάτω
-Θα ήθελα μόνο να σας ενημερώσω ότι δε θα είστε υπάλληλος της Ξεζουμίδης Hellas, αλλά της Ξεζουμίδης Krioulia
-Ε, και?
-Και αυτό σημαίνει ότι θα πληρώνεστε σύμφωνα με τα βιοτικό επίπεδο της Ερημούπολης. Επίσης, η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει τα όποια επιπλέον κόστη (όπως πχ μεταφορικά, κόστη μετεγκατάστασης κτλ)
-Να φύγω δηλαδή από την Ελλάδα μετανάστης, για να δουλεύω στη Κρυουλία? Για μαλάκες ψάχνετε?
-Μάλιστα κύριε που το καταλάβατε?
-Να σου πω κοπέλα μου, εσύ θα πήγαινες αν ήσουν εγώ?
-Εγώ δε θα πήγαινα ούτε αν ήμουν εγώ ούτε αν ήμουν εσείς. Μ’ αρέσει ο ήλιος ξέρετε..
-Α, ο ήλιος σου αρέσει, όχι ότι πληρώνεσαι 10 φορές παραπάνω στην Αθήνα?
-Αχμφφφφ
-Ξέρω ότι χάνω μεγάλη ευκαιρία, αλλά ευχαριστώ δε θα πάρω.

Α ρε Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли (κοινώς Stalin) που σας χρειάζεται

18 Eριξαν νερό στο mogwai:

Anonymous said...

και συ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς το ... ρευστόooooo...

Anonymous said...

και σε τι θα σε πλήρωναν σε φασόλια ή κουπόνια από το κόμμα ?

kouneli said...

ζητάνε ακόμα άτομα,ξέρεις?τέτοια ευκαιρία κρίμα να πάει χαμένη!θα μάθω και κρυουλικά,τέλεια!

pietà said...

Brrrrrrrrrrr.....

pietà said...

...rrrrrrrrrrr.........

Anonymous said...

-για μαλακεες ψαχνετε;
-ναι που το καταλαβατε;

πες μου τωρα οτι οντως της ειπες ετσι και σου απαντησε να τρελαθω! χεχεχεχεχεχεχε
καλο παντως αν λειτουργει εστω και μετα απο χρονια να κανω μια επιδρομη στις επιχειρησεις του ηνωμενου βασιλειου με βιογραφικα!

An-Lu said...

Πάντως το ρωσκό αλφάβητο καλά το κουλαντρίζεις!
Άρε Τζουγκασβίλι που τους χρειάζεται ;-)

Blogaki said...

Να μην πας! Ασε που οι γυναίκες εκεί είναι ΧΑΛΙΑ!!! :p

JoaN said...

De ftanei poy se phran thlefwno meta apo toso kairo.. se skeftosantai toso kairo... DEN xarhkes??? ts ts antres axaristoi, axa_ireytoi klp klp :P

Unknown said...

όποιος γυρίζει μυρίζει και γνωρίζει

[Germanos] said...

ειναι οπως ο γνωστος μαλάκας που ζηταει μανατζερ για το εργοστασιο του στην Ζαμπια
Μολις του ζητησα 180Κ (USD) εκοψε λάσπη

"τοσα δεν παιρνει ουτε ο πρωθυπουργος της Ζαμπιας" μου είπε

"Δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα πολιτικά" του απήντησα

Anonymous said...

εγω στη θέση σου θα πήγαινα. φαντάσου τι εκπληξη θα της προκαλούσες... θα λεγε, καλά τελικά ήταν όντως τόοοσο μαλάκας. α by the way αν όντως είσαι τόσο μαλάκας και θες να πας, πες το μου! σε προσλαμβάνω εγώ με τα μισά...

candy's τετραδιάκι said...

Xεχεχε γλεντια :))
Ρε συ εχεις πολυ γελιο ετσι οπως τα περιγραφεις!
Εν τω μεταξυ πολυ κουλο ηταν αυτο..ακου κει να σε πληρωνουν οπως εκει χαχαχα!Ελπιζω να μην βρικαν πολλους ερμους μαλακες εκεινη την μερα :)

maria λεμονατη! said...

θα θελα να μουν απο μια μερια να δω ποιος τελικα θα δεχτει τετοια ευκαιρια!

Mogwai said...

dbilly...ειμαστε δυο ειμαστε τρεις είμαστε χιλιοιδεκατρεις
(μάλλον σε κουπονια)

kouneli...αντε βρε με τις ευχες μου!

pieta...κλεισε το τζαμι μανιτσα μου κανει ρευμα

lifewhispers... UK??? ΟΛΕ!

an-lu...copy/paste το εκανα αληθεια δε καταλαβα ουτε ενα γραμμα

blogaki...σιγα μην ειναι και φλοκατες (μιλησα)

joan...να και μια διαφορετικη οπτικη γωνια :), γαιδουρια παιδι μου τι περιμενεις

narita...κ οποιος μενει στασιμος βρωμαει κ ειναι ασχημος (τι λεμε?)

germanos...ενδιαφερουν ομως τον Ζαμπιανο αρχηγο της φυλης οποτε μεινε εδω

fuzi....ελα ρε μεγαλοψυχε

candy's...ρε λες να βρηκανε?? το εχω απορια πραγματικα

λεμονατη...(χρονια πολλα λεμε?) εισαι να σου δωσω το τηλ να απρεις να πεις "ενδιαφερομαι για μια θεση στη Κρυουλια" να δουμε αν θα σου απαντησουν "Λυπαμαι αλλα πληρωθηκε η θεση?", να μας λυθει κ η απορια

maria λεμονατη! said...

ναιιιιιιιιι, θελω θεση στην κρυουλια τωρα! (ωχ, με βλεπω με τον ενθουσιασμο που επιδικνυω να μπερδευτω και να παρω εγω τη θεση χωρις να το καταλαβω, ααααα)
χρονια πολλα λεμε βεβαια γιατι οχι; θα μαθω ποτε γιορταζουν και οι λεμονιες για να καθιερωσω και αυτη τη μερα ως εορταστικη. ειμαι παρτυ ανιμαλ.

3 parties a day said...

Για ν' αρχίσω να στέλνω και γω βιογραφικά σιγά-σιγά μπας και βρω δουλειά σε καμιά δεκαριά χρόνια...

Mogwai said...

μαρια....εχω ακουσει οτι στη κρυουλια εχει τρελα parties! νομιζω έχει περιπου...

3 parties a day...οχι βρε, μην εισαι υπερβολικη, μια πενταετια χρειαζεται οχι παραπανω, τιποτα, αερας