Friday, January 19, 2007

Τι 'χες Γιάννη μου....


Έχω επιχειρήσει να γράψω 3 φορές αυτό το καταραμένο post. Κάθε φορά που ξεκινάω αυτοαναιρούμαι και το σβήνω. Και πάλι απ' την αρχή με νέα επιχειρήματα κάθε φορά.
Εν τέλει μπερδεύτικα που αποφάσισα να μην εκφέρω κάποια απόλυτη γνώμη (σπάνιο για μένα) αλλά να θέσω και εγώ κάποια ερωτήματα.
Παρακολουθώ - πάντα με πραότητα - τα τεκταινόμενα στη παιδεία και κυρίως στο κέντρο της Αθήνας με τις μολότωφ και το ξυλίκι.
Ας μου εξηγήσει και μένα ρε παιδιά κάποιος μπας και καταλάβω ο φτωχός....ποιοί είναι όλοι αυτοί που τα σπάνε και τα καίνε?
Γιατί έχω την ισχυρή εντύπωση ότι (τουλάχιστον μεγάλη μερίδα αυτών) προκειται για προβοκάτορες, χαφιέδες και λοιπές λέρες της ασφάλειας? Τόσο νυχτομένος είμαι?
Τόσοι καθηγητές του πολυτεχνείου είχαν τ' αρ...δια να βγουν και να δηλώσουν ότι τους έίδαν να κατεβαίνουν από κλούβες των ματ (το ίδιο και στη θεσσαλονίκη με τη ζαρντινιέρα). Και ο σκοπός απλός: Ποιος αλήθεια άκουσε πόσο μεγάλη ή πόσο παλμό είχε η πορεία των φοιτητών? Ποιός αλήθεια ξέρει τα αιτήματα τους και τα επιχειρήματα τους? Το μόνο που μαθαίνουν 10 εκατομμύρια έλληνες ότι ένα μάτσο μαλάκες τα σπάσανε στο πολυτεχνείο.
Και αν η απάντηση είναι, "δηλαδή εσύ είσαι μάγκας και το βρήκες και τα άλλα 10 εκατομμύρια κοιμούνται όρθιοι" τότε απαντώ "όχι και τα 10 ευτυχώς".
Λυπάμαι αλλά δε προσγειωθήκαμε προχτές απ' τον πλανήτη spectrum και δε ξέρουμε τι μας γίνεται, και μεις φοιτητές είμασταν και σε πορείες φάγαμε δακρυγόνα με το κιλο και ξέρουμε πως λειτουργεί το συστημα.
Από την άλλη όμως πως να πιστέψω ότι οι ίδιοι παίζουν κλέφτες και αστυνόμους, οι μεν καίνε και οι άλλοι καίγονται και την επόμενη τα πίνουν μαζί στην ασφάλεια?
Να μου πείτε γιατί δε τους συλλαμβάνουν τότε? Πόσο δύσκολο είναι πια? Αν πάω να ρίξω μια μπουνιά σ' έναν περαστικό στη Πατησίων θα με πιάσουν 10 πριν τον ξαπλώσω.
Μήπως όλα αυτά γίνονται για να υποβαθμιστεί το ελληνικό πανεπιστήμιο (κ' άλλο) ανοίγοντας δρόμο στα ιδιωτικά (τα μη-κρατικά...χαχα)
Μήπως επι της ευακαιρίας καταργήσουμε και το πανεπιστημιακό άσυλο?
Να βάλουμε και καμιά καμερούλα στο δρόμο παραπάνω?
Μήπως να περάσουμε και ότι άλλο νομοσχέδιο μας βολέυει στη ζούλα τώρα που όλοι ασχολούνται με το "φλεγον" ζήτημα?
Μήπως?

2 Eριξαν νερό στο mogwai:

tzo said...

Λες να γινόμαστε Αμερική και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι! Όχι τίποτε άλλο αλλά εγώ σαν αθώο κοριτσάκι που είμαι, χθες έλεγα πως αυτοί οι…. να μην πω καλύτερα γιατί δεν μου ταιριάζει, δεν αφήνουν τους διαδηλωτές να ακουστούν και σου γαμάνε την πορεία που τόσο έχεις κουραστείς να οργανώσεις!

Crucilla said...

Οι σκατόμπατσοι εννοείς;; ( σόρυ στην Τρίλιαν , αν το δει...)