Tuesday, September 18, 2007

Το εξωστρεφές post

Θέλω να γράψω κάτι.
Θέλω απεγνωσμένα να γράψω κάτι.
Δε θέλω να μιλήσω όμως για πολιτική, αρνούμαι πεισματικά.
Ούτε για τα όνειρα μου θέλω να μιλήσω, ούτε για τους φίλους, «φίλους» και εχθρούς θέλω κάτι να πω. Ούτε για τη νέα μου δουλειά, ούτε για το τρομερό βιβλιαράκι που μου κάνανε δώρο εχτές (και ας μη με λένε Σοφία).
Δεν έχω να πω τίποτα πάνω στη προσωπική μου ζωή, όποιος δει το χαζοχαρούμενο γέλιο στη φάτσα μου θα καταλάβει.
Δεν έχω όρεξη να πω τίποτα για το παρελθόν μου, με κουράζει τώρα τελευταία αφόρητα, ειδικά όταν χρησιμοποιώ τις ίδιες λέξεις και παίρνω τις ίδιες εκφράσεις.
Δε θέλω να μιλήσω και με λόγια ποιητικά, δε θέλω να μιλήσω με παραβολές και υπερβολές.
Ούτε τη γνώμη μου για τα μουσικά μου ακούσματα θέλω να αναφέρω.
Ούτε τι ομάδα είμαι, τι ψηφίζω.
Τελικά δε θέλω να γράψω κάτι.

Θέλω να μιλήσω απλά.

Να πω σε όλους, τη δική μου καλησπέρα.

(δε θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη)

28 Eριξαν νερό στο mogwai:

An-Lu said...

Καλησπέρα βρε σκασμένο!

YO!Reeka's said...

δεν έχω ακούσει πιο φλύαρη καλησπέρα -κι αυτό το λέω εγώ, με 132 λέξεις/sec

:)

pietà said...

Ναι...
Εντάξει....
Καλησπέρα....

Πφφφφ.....

:)))

kouneli said...

τι να πεις κι εσύ στο εξωστρεφές ποστ,τα πες όλα στο εσωστρεφές,στέρεψες!μια καλησπέρα σου μεινε ολη κι όλη!

Anonymous said...

:) καλησπέρα! (επιτέλους ένα όμορφο ποστ μεσα στην εκλογοπλημμυρα)

sunday said...

Καλησπέρααααααααααααααααα!!!!!!!
(και όχι δε θα πεθάνουμε ρε :P)

Θεριό Ανήμερο said...

Δεν πεθάναμε τόσα χρόνια, τώρα θα πεθάνουμε;;

Anonymous said...

Καλησπερα τεως γαλακτεμπορα

Blogaki said...

Για γύρνα λίγο να σε δω..!
Ναι!Όντως!Χαζοχαρούμενο είναι το γέλιο στη φάτσα σου!!:p
Καλημέρα!! :) :) :)

Anonymous said...

Καλημέρα mogwai!!!!!! :) :)

Anonymous said...

.... αν θες να μιλήσεις πάρε τώρα στο 69- 21 21 21 21 21 και θα με ακούσεις ζωντανά.... (χρέωση 3,60 τον καφέ)

bbchris said...

Και περιμένεις τώρα να σου γράψουμε comment Αλβανέ επενδυτή?

bbchris said...

Θα μου πεις τώρα, Αλβανός επενδυτής;

Γιατί το manager director δεν ακούγεται σαν σύντομο ανέκδοτο δηλαδής;

AVRA said...

καλημερα!

αφου εισαι καλα ολα τα αλλα ειναι περιττα! :-))

Anonymous said...

Καλησπέρα και από εμένα :-)

JoaN said...

μια ΚαληΣπέρα πες την κι ας πέσει κάτωω σαλαλαλαλα

Καλησπέρα mogwai!

Anonymous said...

se sena isxuei to...kalutera na milas..para na masas...

Mogwai said...

an-lu...ειμαι ειμαι! :)

yo!reeka's...που ν αρχισω τις καληνυχτες, εκει να δεις φλυαρια

pieta...πφφφφ καλησπερα

kouneli...ειδες ρε γαμω την εσωστρεφεια? μας εφαγε την εμπνευση

lifewhispers...thanx! τερμα η εκλογολογια, κ εμενf\α περασε και δεν αγγιξε

sunday...δε το συζηταμε αυτο!

θεριο....χαχα καλα εγραψες, η ατακα του μηνα!

german...οποτε να με λες απλα ΤΕΩΣ, ετσι να φορτωνει ο πρασινοφρουρος

blogaki...αν μου μεινουν ρυτιδες ξερεις ποιος θ ακουει τη γκρινια

laxanaki...καλημερα λαχανο!

dbilly...παιρνω αλλα βγαινει τηλεφωνιτης βρε

chris...θα σου λεγα ενα ακομα πιο συντομο, αλλα απο κοντα, μη παρασυρθουμε σε εκλογολογιες πρωινιατικα

avra...εννοειται! Καλημερα!

indictos...γεια σου ρε indy, αντε να θαψουμε κανα γκρουπακι σημερα που χω κεφια (τι λες να πιασουμε τους violent femmes? χεχε)

joan..τη προλαβα, δεν επεσε!

topapei...κατι υπονοεις για διαιτα εσυ ε?

Debby said...

Όλα αυτά για μία καλησπερο-καλημέρα????

Οτι θέλει το καλό μας το παιδί!
Plus την συνοδεία ενός φιλιού! ;-)

stef said...

oxi bre...ti diaita...xaxa...de se kserw...!!!!

stef said...

Y.G to papei eimai...

Mogwai said...

debby....καλε κοκκινησα! :):):)

stefane...dont worry πλακα κανω (οντως δε με ξερεις)

stefane2...papei απ το πα.πει? χμμμμμ

tzo said...

Ωωωωωω σπέρες σπέρες και καλές καλές!

Anonymous said...

Καλησπέραααααααα!!!!
Υποθέτω ότι είσαι καλά και πραγματικά πολύ χαίρομαι!!
Μμμμμάκια πολλά-πολλά!!! :)))

Ηλιας....Just me! said...

Και πολύ καλά κάνεις Mogw! (Είδες το έκοψα :D) Την καλησπέρα μου λοιπόν! Ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη! Ποτέ!

Mogwai said...

alltnil...το ιδιο ευχομεθα και δια εσας!

nemo...εγω να δεις! Και σε σας καλυτερα!!!

ηλιας just him...γεια σου Ηλι! Ρε τη κουφαλα κ αυτος τον απεθαντο εχει!

Anonymous said...

μ΄ αρέσουν οι εξωστρέφειές σου :) :)

Mogwai said...

deadend....κ εμενα που επεστρεψες!