Monday, May 7, 2007

F.U.C.K. (Frequently Unanswered Cunning Kuestions)

Μπορώ ποτέ να θου χαλάθω το χατήρι? (που λέει κ το τριχωτό αδερφάκι του Αντρίκου)

Παρακαλώ σύντομα τις ερωτήσεις γιατί βιαζόμεθα...

Μ.Ο.: Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Camping στη Ρώμη....
Μ.Ο.: Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τώρα τελευταία η βαριοπούλα δε δουλεύει και μου έσπασε και ο κουβάς με το παγωμένο μπουγέλο. Άρα, τίποτα.
Μ.Ο.: Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Την τελευταία φορά που μου είπε ο Άρχοντας της Συνέπειας, "που σαι ρε μαλακα, άργησες"
Μ.Ο.: Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις
Μ.Ο.: Το βασικό ελάττωμά σας;
Δεν έχω κανένα, άλλη ερώτηση.
Μ.Ο.: Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ' αυτά που κάνω εγώ, α τι λέω καλέ, εγώ δε κάνω λάθη το ξέχασα.
Μ.Ο.: Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Ταυτίζομαι μ' έναν μαλάκα που ψάχνει να βρει με ποια ιστορικη προσωπικοτητα ταυτίζεται.
Μ.Ο.: Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι μάγγες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τραίαιαινο (τραγουδιστό παρακαλώ)
Μ.Ο.: Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Camping στη Ρώμη ειπαμε ντε!
Μ.Ο.: Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Είμαι ο αγαπημένος αναγνώστης του Καμύ και του Μάρκες. Α και πιάσε και έναν Σαμαράκη να μην αφήνουμε και τους δικούς μας έξω....
Μ.Ο.: Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Δε μ' αρέσουν οι άντρες. Λυπάμαι.
Μ.Ο.: ... και σε μια γυναίκα;
Δε μ' άρεσε η Αρετή, ήτο πολύ σνομπ για τα γούστα μου...
Μ.Ο.: Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Τώρα τον μόνο που σκέφτομαι είναι ο Μικρούτσικος, πάω καλά γιατρέ?
Μ.Ο.: Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
"Who wants to live forever" από Queen...ξέρω θα τρίζουν τα κόκκαλα του Freddy αλλά δε μπορώ να το αποφύγω... (ούτε και αυτός χεχε)
Μ.Ο.: Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το ¨Οδός Αβύσσου Αριθμός Μηδέν" του Λουντέμη. Καλά ρε μάνα 10 χρονών παιδάκι τι σου φταιξα ε?
Μ.Ο.: Η ταινία που σας σημάδεψε;
Το Requiem for a Dream. Είδα 6 επεισόδια απ' τα στρουμφάκια για να έρθω στα ίσα μου...
Μ.Ο.: Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Filonov, μας έφαγε η perestroika γαμωτο
Μ.Ο.: Το αγαπημένο σας χρώμα;
Any colour you like as long as its black
Μ.Ο.: Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το Paint it Black αλλα μου το καταχράσθη ο κύριος Στόμας
Μ.Ο.: Το αγαπημένο σας ποτό;
Coca-Cola Light (ξενεεεεεεεερωτος)
Μ.Ο.: Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που γεννήθηκα αργά και δε πρόλαβε ο Γκάντι να με θαυμάσει.
Μ.Ο.: Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το Norton που κάνει μια ώρα να μου πει Welcome.
Μ.Ο.: Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Μούζικα καρφωτό. Α και που σαι, δε γράφω, αντιγράφω, γκεγκε?
Μ.Ο.: Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μη με φοβηθει ο φοβος μου και φυγει
Μ.Ο.: Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Ασ' το δε με παίρνει με παίρνουν πρέφα νωρίς και γίνομαι ρόμπα
Μ.Ο.: Ποιο είναι το μότο σας;
The road of excess leads to wisdom (ο τελευταίος που το πε τον βρήκαν ανάσκελα σε μια μπανιέρα στο παρίσι, γιατρέ είσαι ακόμα εδώ?)
Μ.Ο.: Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Όποιο γελοίο θάνατο θέλετε. "πάτησε το σαπούνι στο μπάνιο, κοίταζε μια γκόμενα και τράκαρε, του έσκασε βασιλικός (με το pot) στο κεφάλι" κτλ, να το λένε το νέο και να γελάνε, γίνεται?
Μ.Ο.: Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αν τον συναντήσω θα είναι μετά θανατον, άρα θα είμαι περιεκτικός "τον πούλο ε?" , μαλλον θα συμφωνησει απλά
Μ.Ο.: Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
ρφθηρθο ος ηοεθγη΄θςγιη πθςηηγιεςγη ιςεθγη ιςιεθγγ για να μην αναφερω και ιξοασιφεηοηφ οεφηοση οσφιησοφιηο σφησιο φησφ ρ γςηυτηυ ς η καθως και εβφι ςβιεβφςφς νο

Α, όποιος από τ' αριστερά θέλει, ακολουθεί.....

17 Eριξαν νερό στο mogwai:

[Germanos] said...

χαχαχα ο κουβας με το παγωμένο μπουγέλο.

Ρε σοβαρά θες να κάνεις κάμπινγκ στη Ρώμη ?

bbchris said...

Η Coca Cola Light δεν είναι υγιεινή. Σοβαρά. Κάποτε είχαν βάλει ένα σκουριασμένο καρφί μέσα και εξαφανίστηκε...

[Germanos] said...

εμεις ειχαμε ενα καρφι στην προηγουμενη δουλεια , ολο κοκα κολες επινε αλλα εκει ο π...

ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ

Crucilla said...

ΕΕΕ....Mogwai μου, σε ξέρω, σε αγαπω , σε υπολήπτομαι..αλλά ο Γερμανός με άφησε μαλάκα σε αυτό το ποστ!

Anonymous said...

το παραπάνω ψυχογράφημα αποτελεί μια εκ βαθέων ανάλυση του χαρακτήρα του μογκουαι...όταν είναι στις καλές του...

Φιλικότατα

Πλήνιος

Debby said...

Εχω ένα ελαφρύ "clopyright" Norton αν ενδιαφέρεσαι!
Μόνο που δεν λέει welcome! Αλλά τα κάνει όλα μόνο του χωρίς να σε ενοχλεί!

Και εγώ προς την coca cola light πρέπει να στραφώ μπας και χάσω κανένα γραμμάριο!

candy's τετραδιάκι said...

H καλυτερη με διαφοραααα!!!

Καλημεραααααααα!

Mogwai said...

germane...εχω παει ηδη αρα το λεω με απολυτη σιγουρια χεχε

chris...το σκουριασμενο καρφι απεχει ελαφρως απο εναν ζωντανο οργανισμο ομως ε?

Γερμανε παλι εγραψες, μ επιασε νευρικο στη δουλεια κ εγινα ρεζιλι χαχαχαχα

crucilla...επαυξανω!

anonymous...ποιος σου ειπε οτι ειμαι στις καλες μου ρε?

debby...no welcome no party sorry, πως ξυπνας το πρωι και να μη σου λεει ο νορτονας ενα welcome πως μπορεις?

candy....ευχαριστωωωωω :)))))
τις καλημερες μου καθε μερα!

Gogo said...

Ma camping sti Rwmi;;;

Sti Rwmi;;;

Egw tin exw gia poli lousati re paidi mou, den exw paei, alla de mou vgainei!

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

αλλαγη νεφρου απο το γελιο!
μονο αυτο θα σε πω!
:)))))

Blogaki said...

Μα σαπούνι στο μπάνιο;;
Κάτι πιο δραματικό δεν μπορούσες να βρεις βρε παιδί μου;;
:)))

maria λεμονατη! said...

κυμαινομαι στην πνευματικη κατασταση της καντυ διαβαζοντας κι εγω τη συνεντευξη σου

Mogwai said...

gogo....μιααα χαρα να ταν κ αλλο κλαψ

βασιλικη...χαχαχα :)))

blogaki...οχι κατι σε δραματικοτερο δε μας βρισκεται, αντε μπανανοφλουδα στις σκαλες!

maria.....κ εγω το comment σου :)

Trilian said...

καλα θεος ο Γερμανος!!!! μου βγηκε το σαντουιτσακι απο τηνη μυτη!!
Αλλα κ εσυ βρε παιδακι μου απιστευτος εισαι!!!!!!:))))))

pietà said...

Θα έρθω να συμφωνήσω με λοιπούς αναγνώστες... Γερμανέ, έγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogwai said...

trillian...εμενα επεσε ολη η κοκα στο pc κ κολλανε τα πληκτρα γαμωτο :)))

pieta... ρεσιταλ!

zouri1 said...

καμπιγκ,μηπως πιο καλα θα ηταν μεσα στο Κολοσσαιο.?