Monday, July 2, 2007

Inner Chaos

Έχετε ακούσει φαντάζομαι για κάτι πολύ μικρά σωματίδια που ονομάζονται ηλεκτρόνια. Είναι υποτίθεται αυτά που περιστρέφονται γύρω από τον πυρήνα των ατόμων (δεν εννοώ τους ανθρώπους, εννοώ αυτά τα απειροελάχιστα σωματίδια από τα οποία σχηματίζονται τα μόρια, από τα οποία γίνεται η ύλη και πάει λέγοντας...).
Με εξαιρετική απλότητα απλά αναφέρω ότι αυτά τα ηλεκτρόνια είναι πάρα πολύ μικρά και έχουν αυτό που ονομάζουμε αρνητικό ηλεκτρικό φορτίο (κοινώς «τα ετερώνυμα έλκονται»). Περιστρέφονται πάρα πολύ γρήγορα γύρω από τον πυρήνα του ατόμου και είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία όλων των σωμάτων που υπάρχουν στη φύση.

Βρήκαν λοιπόν λέει πρόσφατα με τα υπερσύγχρονα μηχανήματα που διαθέτουμε πλέον ότι αυτό το σωματίδιο αυτό δεν είναι ακριβώς σωματίδιο... είναι λέει κάτι μεταξύ σωματιδίου και ακτινοβολίας. Με απλά λόγια αυτό το πράγμα είναι κάτι άυλο που απλά ο τρόπος που αλληλεπιδρά με τα γύρω πραγματάκια του το κάνουν να συμπεριφέρεται σαν σωματίδιο. Στην πράξη όμως δεν είναι παρά μια συσσωρευμένη ενέργεια που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον....

Πάμε τώρα στο ζουμί. Όλα τα πράγματα αποτελούνται από άτομα... Εμείς, το χώμα τα δέντρα, ο Πρετεντέρης κοκ... Τα άτομα αποτελούνται από ηλεκτρόνια (έχουν και τον πυρήνα αλλά πιστέψτε με για τα ηλεκτρόνια γίνεται ο πανζουρλισμός.... είναι σαν να ανοίγει συναυλία των Pink Floyd η Αρβανιτάκη). Και επειδή οι επιστήμονες δεν εκτιμούν την τέχνη, άρα παρακάπτουν την Αρβανιτάκη, επιμένω πως το don’t-know-what-i-am ηλεκτρόνιο τραβάει όλα τα βλέμματα. Καταλήγουμε λοιπόν στην εξής αλληλουχία. Είμαστε άνθρωποι.... νομίζω... όταν κάποιος μας πιέσει τη μύτη πονάμε....(τώρα θα πείτε αυτό που κολλάει.... πιστέψτε με σε λίγο θα κολλήσει), αποτελούμαστε από ύλη, άρα από άτομα άρα έχουμε κάτι αμέτρητα εκατομμύρια (βασικά η λέξη εκατομμύρια είναι πολύ λίγη, αλλά μιας και στην Ελλάδα το εκατομμύριο είναι κάτι σπάνιο καταλαβαίνετε την έμφαση...) ηλεκτρόνια.... Καλά ως εδώ. Τελικά όμως το ηλεκτρόνιο δεν είναι ύλη, είναι άυλο... Είναι συσσωρευμένη ενέργεια.... Άρα λοιπόν τι είμαστε... Ένα μεγάλο μάτσο ενέργεια....

Ναι ρε βλάκα θα μου πείτε τώρα.... και όταν σου τσιμπάω τη μύτη (είδατε που κόλλησε) γιατί πονάς;... γιατί πολύ απλά η ενέργειά σου αλληλεπιδρά με τη δικιά μου και το αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης είναι να υπάρχει μετατόπιση ενέργειας από εσένα σε εμένα (εσύ με χτυπάς, εσύ κουράζεσαι, εγώ απλά τις τρώω)... αυτή η έξτρα ενέργεια επειδή ουσιαστικά είναι περιττή στον εαυτό μου μεταφράζεται σαν πόνος για να κρατάμε τις ισορροπίες....

Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω...

ΥΓ. Καθ' ότι άσχετος με τη φυσική, να ευχαριστήσω το φιλαράκι μου και τις ατελείωτες ώρες παπαρολογίας μετά ρακόμελου που περναμε σχεδιάζοντας το σύμπαν μας.

21 Eριξαν νερό στο mogwai:

Crucilla said...

Μάιστα! Σε λίγο θα δεις και τις αύρες φίλε Mogwai που δεν είναι τίποτε άλλο από το φως που εκλυεται από αυτη τη συσσωρευμένη ενέργεια. ( Σου πιάνω τη μύτη τώρα)

ΥΓ. Και αν ξανακάνεις ποστ για το χάος και δεν αναφέρομαι ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ και αναφέρεις κάτι τάχαμου φουζιλάιτ και φουζιλότζικ παρθένους ΘΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ!

pietà said...

Και φαντάσου το εξής σκηνικό:

Κάμποσα μάτσα ενέργειας, να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, ενώ βρίσκονται σε ένα υψηλά ενεργειακό τοπίο, με επιρροές από ουσίες που προκαλούν υπερθέρμανση του οργανισμού...

Έγραψες πάλι, φίλε μου, μπράβο...

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ετοιμο για το CERN σε βρισκω!
κοιτα να δεις τι σου κανει το ρακομελο!!!
;)

-το νοημα πιστευω να το επιασε, αν οχι; αστα βραστα... οι ισορροπιες ειναι τοσο λεπτες που θα σπασουν!-

Unknown said...

Πάλι προτείνω ν' αφήσεις τις αηδίες για την κοτσίδα μου γιατί θα έχεις καμιά αλληλεπίδραση με το αλυσοπρίονό μου και θα μετατραπείς σε ηλεκτρόνια...

τα οποία να ξαναθυμήσω...

Δεν υπάρχουν....

sunday said...

Είπα κι εγώ. Η μαγική λέξη στο υστερογραφο μου έλυσε την απορία.

Blogaki said...

Μπερδεύτηκα ρε γαμώτο!Δηλαδή...αλήθεια το'λεγε ο τεό ότι δεν υπάρχουμε;;;
Στεναχωρήθηκα!:p

JoaN said...

Όλα καλά κ όλα ωραία μέχρι που ξάφνου είδα αυτό για τον Πρετεντέρη! Σοκ.

Μα εγώ μ ένα άγριο περήφανο χορό σαλαλα

[Germanos] said...

θα πω κατι κοινότυπο

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑ

[Germanos] said...

Δεν υπάρχει CERN

Anonymous said...

πάω στοίχημα ότι η παραπάνω παπαρολογία σου κατέβηκε στη κουρούπα μετά από πάααααααρα παλλά ρακόμελα...νεσπα?

YO!Reeka's said...

...κι εγώ που ήμουν πεπεισμένος ότι είχες κάνει καποια μαλακία στο κορίτσι και τώρα μας φλόμωνες στη φυσική για να το μαζέψεις! :)

Debby said...

Απίστευτο ποστ!!
Για μια άσχετη επίσης με την φυσική σαν και εμένα!!

Λοιπόν να ρωτήσεις τον φίλο σου τον ειδικό, πως μεταφράζεται στην φυσική η ενέργεια των συναισθημάτων και που πάει όλη αυτή η ενέργεια όταν εμείς πεθαίνουμε.

Η μπας και και η ερώτηση μου είναι βλακεία και τα συναισθήματα δεν είναι και αυτά ενέργεια! Μα τι στο καλό! Δεν μπορεί! Κάτι θα είναι πάντως και αυτά! Αν είναι όλα ενέργεια άρα θα είναι και αυτά!

Anonymous said...

απλό είναι, τα συναισθήματα είναι σαν την εντροπία.... σε βοηθούν να κρατάς τις ισορροπίες μέσα σου... φαντάσου να μην αισθανόσουν... ή θα γινόσουν serial killer ή καταθλιπτική....

όσο για το θάνατο, δες το απλά σαν μια διακοπή ρεύματος....

SparklingBlue said...

Δηλαδή όταν εγώ φάω ένα κομμάτι τούρτας σοκολάτας (και λίγο λέω), η ενέργεια μου δέχεται άλλη ενέργεια που της προκαλεί ευχαρίστηση; Χμ... Ε να πάω να προμηθευτώ μπόλικη ενέργεια λοιπόν, χεχεχε!
Καλό βράδυ!

Mogwai said...

crucilla....τι χρωμα πηρε η αυρα μου διαβαζοντας το υστερογραφο σου?

pieta...τι ειπες τωρα...εσυ εγραψες!

βασιλικη...πολυ φοβαμαι οτι το cern δεν πρεπει να ειναι ετοιμο για μενα :)

chris...τα ηλεκτρονια του ΔΙΑΣ θα με καταδιωκουν χαριν στη χαίτη σου γι αυτο ασ το αλυσοπριωνα και πιασε το ψαλιδι

sunday...τωρα γιατι νομιζω οτι αναφερθηκες στη λεξη παπαρολογιες? Μπα ε? τη λεξη Συμπαν εννοεις...

blogaki...μα ο τεο το λεγε, πως να μην ηταν αληθεια?

germanos...οντως κοινοτυπο, ευτυχως που οι κοινοτυπιες δεν υπαρχουν

gastone...τι ειναι η κουρουπα? μετα τα 4 λιτρα ολοι αθωοι

yo!reeka's...χαχα τοτε θα το εριχνα στην αστρολογια βρε οχι στη φυσικη

debby...τα πες ολα, για εναν ασχετο με τη φυσικη πραγματικα ηταν καλο το ποστ, γιατι αν το δει κανας σχετικος θα μας χακαρει το blog, οσο για την απαντηση δες τον σχετικα ασχετο που εκληθη ν απαντησει στα δυσκολα που μ βαλες :)

παυσιλυπη...ασε κατω το κομματι! Καλημερα

3 parties a day said...

Να προτείνω ένα ωραίο βιβλίο που θα δώσει τροφή στις συζητήσεις σας;
The Tao of physics.

sunday said...

Και πάλι μπαααα. Στη λέξη ρακόμελο αναφερόμουν. :)

Mogwai said...

3 parties....το βρηκα το βρηκα στο amazon γιουπιιι ντανκε

sunday...αχ τι ωραια λεξη

tzo said...

Φαντάσου τώρα λοιπόν τι αμέτρητες δυνατότητες έχουμε και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι!!!! Ανυπομονώ για τα ταξίδια με τηλεμεταφορά!!! Ξέρω δεν θα προλάβω να το ζήσω αλλά τι στο καλό πιστεύω να μάθω από κει πάνω ή από κει κάτω ότι η ανθρωπότητα τα κατάφερε!!!

AVRA said...

τωρα που εγω διαβαζα και ξαναδιαβαζα αλλα δεν καταλαβα ? ...και υποψη ρακομελο δεν εχω πιει...

εχω κατεβασει ντουζινες απο depon, postan, claripen για υην αμυγδαλιτιδα....λες να με εχουν πειραξει ?

εισαι ομως απιστευτος!!!
φιλακια!

Mogwai said...

allitnil...αντε να μη τρωμε κ φρακαρισμα πια

avra...δεν εχεις πιει ρακομελο? μη το πεις στον sunday please, οσο για τα υπολοιπα, αν σε πειραζουν να πινεις κ ενα μπουκαλι ουισκι μαζι να μη σε πειραζουν! :):)
σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια

ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΡΑ! ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ!
ΦΙΛΙΑ Σ ΟΛΟΥΣ!