Wednesday, June 27, 2007

Svo Hljótt

Αυτή η βροχή κράτησε χρόνια και ο ήλιος έχει μήνες να φανεί...

Κάθομαι στην άκρη ενός βράχου.
Μπροστά μου απλώνεται η μολυβένια θάλασσα μέχρι τον ορίζοντα.
Γύρω μια καταπιεστική συννεφιά δεν αφήνει παρά ελάχιστες ηλιαχτίδες να βρουν το δρόμο τους προς τον ωκεανό, φωτίζοντας δειλά την ανταριασμένη θάλασσα.
Τα κύματα που σκάνε με ορμή στα βράχια φτάνουν με δυσκολία στ’ αυτιά μου.
Άλλωστε το δροσερό θαλασσινό αεράκι στο πρόσωπο μου δεν επιτρέπει άλλους ήχους.
Η δύναμη της φύσης δε με αγγίζει, αλλά με περιβάλει, με διαπερνά.
Πίσω μου το παγωμένο ισλανδικό τοπίο, με τις χιονοσκέπαστες βουνοκορφές και τις άγριες γυμνές κοιλάδες δεν προδίδει καμία ανθρώπινη παρουσία.
Με αργές κινήσεις, απλώνω τα παγωμένα χέρια μου να κόψω αγριολούλουδα.
Τα προσφέρω ευλαβικά, σπονδή στον άσπονδο χρόνο.
Είμαι μόνος αλλά δε νιώθω μοναξιά.
Κάνει κρύο μα δε κρυώνω.
Πέφτει σκοτάδι μα δε φοβάμαι.

Είμαι εκεί που πρέπει να είμαι, βρίσκω τη θέση μου στο σύμπαν. Τώρα είναι όλα εφικτά.

ΥΓ. Μόνο υπό τους μαγευτικούς ήχους των Sigur Rós φυσικά

21 Eριξαν νερό στο mogwai:

pietà said...

Και το ήξερα ότι υπήρχε λόγος που σε κάνουμε παρέα, αλλά δεν τον είχα βρει!!!

;)))) Μπράβο...

elena said...

βρηκες τη θέση σου συμπαν?
αν ναι σιγουρα ολα ειναι εφικτα...

Blogaki said...

Κάνει κρύο εδώ πάνω!!
Πάμε πίσω στο χωριό να πιούμε τίποτα να ζεσταθεί το κοκκαλάκι μας!!
Και άσε επιτέλους ήσυχα τα αγριολούλουδα!Εχεις ξεριζώσει μισή πλαγιά!

AVRA said...

smaaattssss!!! πολυ, πολυ ομορφο!!!

Anonymous said...

καλο ρε παιδί μου, αλλά τόσο κρύο με 48 βαθμούς.... διάβαζα για το ισλανδικό παγωμένο τοπίο και παράλληλα χαζευα μια καρακαξα που απο την πολλή ζέστη ειχε φουσκώσει, σαν πάπια είχε γίνει...

Anonymous said...

H φωτο μου θυμίζει κάποιο ηλιοβασίλεμα στο Πορτέλο πριν πολλά χρόνια...τότε που με κανά δυο μπουκάλια μπύρα σου έβγαινε όλος ο ποιητικός εαυτός σου και θυμόσουν τα άπαντα απο καββαδία...Τότε ήταν κάπως διαφορετικά...τώρα πράγματι είναι όλα εφικτά. Την καλημέρα μου

3 parties a day said...

Δεν χρειάζεται να πας μέχρι την Ισλανδία για να νακαλύψεις ότι όλα είναι εφικτά...
Αλλά μου φαίνεται ότι το ξέρεις...

Mogwai said...

pieta....τον βρηκες τωρα????

elena...στανταρακι :)

blogaki...τωρα εσενα ποιος σε καλεσε ε? ε?

avra...ευχαριστω!

fuzi-light...ναι γι αυτο το εκανα να δροσιστει η κακομοιρα

gastone...δε θυμαμαι τιποτα να ειμαι ειλικρινης

3 parties...προσπαθω να το μαθω, ανεξαρτητως τοπου :)

Trilian said...

μια Ισλανδία με τοσο καυσωνα πολυ θα την ήθελα....

Specter said...

Οι ανθρώπινες παρουσίες κάποιες φορές τα χαλάνε όλα, καλύτερα χωρίς αυτές με τα αγριολούλουδα απο τη μιά και τη θάλασσα απο την άλλη.

[Germanos] said...

κανει κρυο μα δεν κρυωνεις

ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ....

Δεν υπάρχει κρύο ,δεν υπάρχουν λουλούδια , δεν υπάρχει Ισλανδία

Mogwai said...

trill...γι αυτο το αγραψα τωρα μπας κ δροσιστουμε

specter...δε διαφωνω, μονο που τοτε πως το μεγαλειο γινεται μεγαλειο αν δε το παρατηρησει καποιος??

germanos....ουτε αυτο το comment υπηρξε ποτε, ακομα 10 εχω

Unknown said...

Να ρωτήσω κάτι..σε ένα σημείο που είναι κρυμμένη μια ωραία φώτο...επίτηδες κρύφτηκε και μόνο εγώ την είδα;

Anonymous said...

Δεν την ειδες μονο εσύ απάντησε ο επίσκοπος . Σχεδον ολοι οι καλόγεροι ειδαν την λάμψη πανω απο την παλιά σκεπή
Δεν ξερω τι είναι , αμφιβάλω ομως αν την ειδαμε με τα δικά μας μάτια

cindaki said...

Ωραίο!
Εγώ όμως δεν την αλλάζω τη ζέστη!

Τι κάνεις παιδί;;;
Καλό μήνα!

Mogwai said...

narita...ναι κ στα δυο :) , τωρα καρφωθηκα

rougalas...δεν ηταν το αετωμα της πλινθοκτιστης σκεπης, ηταν τα ματια του δρακου που βασανισαν την αεναη αιωρηση μας

sofi-k...εγω την αλλαζω, πόσα? Μια χαρα, ολα καλα! Καλο μηνα!

Blogaki said...

Τι πίνετε σ'αυτό το μπλογκ? Καλό φαίνεται...
:p

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

καλο μηνα!
:))))

για μενα ο χρονος ειναι απλα αχρονος...
ασχετο, αλλα ηθελα να το πω!
νταξ;;;;

Mogwai said...

blogaki...ά-ψο-γο

βασιλικη...κατσε γιατι μ αρεσε αυτο :) καλο μηνα!

YO!Reeka's said...

απαπαπα έρωταςςςςςς

Anonymous said...

Αποκωδικοποίηση....΄: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,.....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....