Monday, October 1, 2007

Όταν γίνω δικτάτορας...

- Θα απαγορεύσω το πρωινό ξύπνημα και θα στείλω στη Μακρόνησο όσους δηλώνουν «πρωινοί τύποι».
- Θα καταργήσω τα πολιτικά κόμματα (εξυπακούεται), και θα στείλω εν συνεχεία τους 300 περιοδεία στην Ελλάδα για αναδάσωση.
- Θα κυνηγήσω τους κομμουνιστές μέχρι να πατήσουν κόκκινο χιόνι (όχι ότι έχω τίποτα με τα παιδιά, αλλά ποιος σοβαρός δικτάτορας που σέβεται τον εαυτό του δε θα τους κυνηγούσε?). Στη Μακρόνησο και αυτοί.
- Θα καθιερώσω το υποχρεωτικό τετραήμερο εργασίας.
- Θα απαγορεύσω τους Pyx Lax, την Αρβανιτάκη και τους Violent Femmes. Όποιος συλληφθεί ν’ ακούει τους προαναφερθέντες θα τουφεκίζεται επί τόπου.
- Θα μετακομίσω στην Ακρόπολη (θα έχω και το Μεγάλη Βρετάνια πιάτο)
- Θα κάνω αναπάντεχη στρατιωτική επέμβαση στα Σκόπια, τα οποία, μετά την κατάκτηση θα τα μετονομάσω, με το ζόρι, «Πελοπόνησσος».
- Θα ξαναγράψω το βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού (Εκείνο το πρωινό 2 εκατομμύρια Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν την ίδια ιδέα, να πάνε εκδρομή στην Ελλάδα...).
- Θα απαγορεύσω τα πολύχρωμα πουκάμισα με τους λευκούς γιακάδες και τα χρυσά μανικετόκουμπα.
- Θα τοποθετήσω ειδικά ιπτάμενα ρομποτάκια στις οδικές αρτηρίες, και τα οποία θα σπάνε το τζάμι των αυτοκινήτων και θα χαστουκίζουν όσους κάνουν μαλακία.
- Θα επιτρέψω το σεξ σε όλους τους δημόσιους χώρους. Καμία αντίρρηση?
- Θα καθιερώσω μέγιστη τιμή καφέ το 1€ (μαζί με το tip).
- Θα απαγορεύσω το κάπνισμα σε όλους τους χώρους (δημοσίους ή μη), μπας και το κόψω το ρημάδι.
- Θα της πάρω ελικόπτερο να πηγαινοέρχεται να μη μου στεναχωριέται. Θα μου πάρω κ εμένα ένα.
- Θα κλείσω όλα τα σκυλάδικα και τα παραλιακά clubάκια και θα κάνω τους σφίχτερμεν μπράβους μου.
- Θα υποστηρίξω ότι πρώτοι οι Έλληνες φτάσανε στον βόρειο πόλο, άρα μας ανήκει, άρα θα πάρουμε εμείς τα κοιτάσματα πετρελαίου. Μετά θα τα δώσω είτε στον Μπους είτε στον Πούτιν, έτσι θα έχω έναν καλό σύμμαχο καβάντζα. Αυτό λέγεται εξωτερική πολιτική.
- Θα τοποθετήσω ζαρντινιέρες σ’ όλα τα πεζοδρόμια. Αυτό, εκτός από καλλωπισμός πόλεως, λέγεται και εθνική ασφάλεια.
- Θα στείλω στη Μακρόνησο : δικηγόρους και λαχειοπώλες (μου τη σπάει αυτό το «αύριο κληρώνει», άσε που εγώ θα κερδίζω ότι κ αν γίνει).
- Θα είναι υποχρεωτικό η ΑΕΚ να παίρνει κάθε χρόνο το πρωτάθλημα. Σε περίπτωση που αντιδράσουν οι οπαδοί των λοιπών ομάδων, θα ακολουθήσουν τους λαχειοπώλες.

- Θα σας αναγκάζω να διαβάζετε τα posts μου και να τα αποστηθίζετε.

32 Eριξαν νερό στο mogwai:

Anonymous said...

προγραμματικές δεσμεύσεις του υποψηφίου βουλευτή του ΛΑΟΣ mogwai

Blogaki said...

Μόλις βρήκες Γενικό Γραμματέα αγαπητέ μας ηγέτη!! :)
Στις υπηρεσίες σας! Θάνατος στους πρωινούς τύπους!!

Anonymous said...

Μπορώ να είμαι και γω στο κίνημα?? Μπορείς να στείλεις στη Μακρόνησο και τους ταξιτζήδες?? όσο για την ΑΕΚ....είσαι θεός!!!

AVRA said...

''Θα επιτρέψω το σεξ σε όλους τους δημόσιους χώρους. Καμία αντίρρηση?''

πειραζει που απο ολο το ποστ για μενα το πιο ενδιαφερον κομματι ηταν το παραπανω? ειμαι σοβαρα γιατρε μου ?

pietà said...

Αχμφ...
Η "αυλή" του πασά την γλυτώνει???

JoaN said...

Μάλιστα... και πότε με το 'καλό' σκοπεύεις να γίνεις? να ξέρω να πάω εκδρομή εκτός...


(ακούς εκεί γιοκ Αρβανιτακη!)

οοόσο κι αν κανείς προσέχει όοοσο κι αν το κυνηγάαα πάντα, πάντα θα ναι αργάαα δεύτερη ζωή δεν έχειι σαλαλα :P

YO!Reeka's said...

παπαπαπαπα λίγο των δραστικών πολιτικών σε βλέπω :)
ΥΓ. σε έχω στείλει ένα μέιλ. αντε δες

Κώστας said...

Δηλαδή για να καταλάβω:
Όλοι αυτοί που θα θέλουν να σε ρίξουν απο την κυβέρνηση , οι αντιστασιακοί θα είναι κάτι τύποι που:
-Θα ξυπνούν χαράματα
-Θα είναι ΚΚΕδες που ακούν έντεχνα και καπνίζουν σαν φουγάρα
-Θα έχουν κρυφές δικές τους καφετέριες που θα πληρώνουν τον καφέ 3,5€
-Θα πηδιούνται μόνο σε δωμάτια απομονωμένα με πλήρη έλλειψη φωτός
-Θα είναι επαγγελματίες λαχειοπώληδες και θα γράφουν στους τοίχους με κόκκινη μπογια Πρωτάθλημα στον Θρύλο και η Πελοπόνησσος είναι Ελληνική.

Δύσκολοι καιροί για Δικτάτορες...

Anonymous said...

τελικά δίκιο έχουν όσοι λένε ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν πολύ μπροστά. όχι μόνο όταν οι άλλοι ανέβαιναν στα δέντρα οι αρχαίοι έχτιζαν ακροπόλεις, αλλά έφτιαχναν και ελικοδρόμια!
;)
:)

Anonymous said...

αν ποτέ γίνω δικτάτορας, θα σε διορίσω αντικαταστάτη μου...

Anonymous said...

ante me to kalo...

Anonymous said...

Επίσης θα επιβαλλεις απαγορευση ομιλίας την Κυριακή και θα απαγορευσεις τις ποικιλίες απο τις ταβερνες κτλ (καθε ειδος σε διαφορετικο πιάτο), θα απαγορευσεις την εισοδο σε σπήλαια , θα κλείσεις την ΑΒΒ ΚΤΛ

Με αυτες τις προσθηκες με βρισκεις συμφωνο

α! θα μου βρεις και μια δουλειά

An-Lu said...

Μιά χαρά σε βρίσκω αγαπητέ!
Μην ξεχνάς ότι και ο θείος Άντυ ήταν φανατικός αντικαπνιστής!
Είσαι σε καλό δρόμο ;-)

ion said...

Είδα το προτελευταίο και θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις στο πραξικόπημα...
Προχώρα το λέμε!

Erisadesu said...

Νομίζω ότι και να κάνω όλο στι μακρόνησο θα είμαι.

αυτό με τα μπουζουκια πολυ καλή ιδεα.

Trilian said...

ζητω η δικτατορια!!!( αχ μην βγει παραέξω οτι το είπα αυτο γιατί έχω να φαω τρελο ξυλο απο τον κύκλο μου!!!)

Ηλιας....Just me! said...

Α ρε Gremlin! Μια χαρά τα λές! Τι να πρςτοπιάσω Την ΑΕΚάρα! Τα ρομποτάκια; Την εισβολή στα Σκόπια ή την απίστευτη εξωτερική πολιτική σου; Δαγκωτό στην δικτατορία του Mogwai! Κι εγώ μαζί για για το ονειρικό πραξικόπημα!

candy's τετραδιάκι said...

Και λιγα λες... ;)

Anonymous said...

Να σου πω..δεν γίνετε να καταργήσεις παντελώς την δουλειά?
Τετραήμερο...έλεος,βουνο είναι!

aggelos-x-aggelos said...

Κάθε πότε θα μας εξετάζεις για να δεις αν τα μάθαμε απέξω?

kouneli said...
This comment has been removed by the author.
kouneli said...

Heil Hitler!...sorry Mogwai!

Mogwai said...

dbilly...προγραμματικες κανουν οσοι ψηφιστικαν, οχι ΕΓΩ

blogaki...να σας δωσω και το υπουργειο υπνηλιας αξιότιμη ΓΓ?

laxanaki...καλα πως τους αφησα αυτους μου λες? παλι καλα, υπουργε γεωργιας, που μου το θυμησατε

avra...είναι σοβαρό που μονο εσυ το ανεφερες, οι αλλοι τιποτα τστστστστσς (μαλλον το κανουν ηδη και δε χαρηκαν απ την εξαγγελια χεχε)

pieta...και το προαυλιο!

joan..θα σε στειλω εγω μαζι με την αρβανιτακη εκδρομη, χεχε

yo!reeka...λιγο? τοσο κοπο εκανα, λιγο το βρηκες? κλαψ, το mail ειχε ιο ε? spam το καταχωρισε το yahoo χεχε

κωστας...θα εχω τρομερη ανιδραση απ το 0,000001% του πληθυσμου οπως βλεπεις, δυσκολοι καιροι, δυσκολοι

deadend... :( δε το καταλαβα μπαρδον

fuzi...εγω λεω ΟΤΑΝ εσυ λες ΑΝ, βλεπεις χασμα σκεψης ε?

topapei...ρε παπει απ το παν.πειραια? καλα το καταλαβα?

theodore...με το comment αυτο εξασφαλισες υπουργειακι πρωτης ταξεως μην μου αγχωνεσαι

an-lu..χαχα ειμαι ειμαι

ion...εμπρος αητε! :):):)

erisabetsu-chan...πανε τα σκυλαδικα θα κλαψουν μανουλες

trillian...copy/paste το comment αυτο τωρα!

ηλιας just him....ελα ρε λιακο χαχα κοιτα που θα φτιαξουμε και κομμα πλακα πλακα

candy...ειμαι ανοικτος σε ιδεες, η καλυτερη παιρνει υπουργειο η χειροτερη βραχονησιδα

μαραμενα συκα...χμμμ και να βαλω τους πελοπονησσιους απ τα σκοπια να δουλευουν για μας ε? χμμμ ασε να το επεξεργαστω, με βρισκεις συμφωνο παντως

agellos...φρουροι! ειρωνευτηκε! στη γιαρο!

comment deleted...φοβηθηκαμε ε?

kouneli...οχι και χιτλερ μανιτσα μου μη γινουμε και ρομπα

kouneli said...

δεν ειμαι μανίτσα!!!!!!χιτλερ,χιτλερ,χιτλερ,χιτλερ!??(να μάθεις)

[Germanos] said...

δηλαδης ο τσωρτσιλ ητανε καλυτερος ?

sitofkris said...

πότε με το καλό το πραξικόπημα;

Anonymous said...

-με βλεπω για μακρονησολογω πρωινου
-το 4ημερο ειναι ετσι κι ετσι. για 3ημερο γινεται τιποτα;
-α γεια σου με τις μουσικες απαγορευσεις. συμφωνω και επαυξανω
-χαχααχαχαχαχα, ρομποτ τροχαια
-σεξ wherever? ;)
Αλλα το κυριότερο: σε ψηφίζω επειδή θα κλεισεις τ αμπουζουκια, παρακαλω πολυ να ειναι στιςπρωτες σου κινησεις. Αλλα μην τυχόν και απαγορεύσεις το κάπνισμα,α,α,α εκει τα χαλάμε!

Mogwai said...

kouneli + german...βρε σεις χαλαρωστε μη μας παρξηγησουν, ουδεμια σχεση εχω με τον κοντο φασιστακι απ την αυστρια, ή με το χοντρο φασιστακι απ την αγγλια ok?

sitofkris....με το καλο? οπαδος κ εσυ? αντε κ εψαχνα εναν ακομα μου περισσεψε ενα υπουργειάκι

lifewhispers....χμμμ 50% συμπνοια, με δυσκολευεις, για το τσιγαρο εχεις ενα δικιο θα το ξανασκεφτω (να το απαγορευσω σ ολους πλην εμου χεχε)

Unknown said...

δέχεσαι προτάσεις; ή έκλεισαν οι προγραμματικές δηλώσεις;

lazinio said...

μπορείς να καταργήσεις και τις ελιές γιατι δεν μου αρέσουν;

[Germanos] said...

και τα παντζαρια ειπαμε

Mogwai said...

narita...ειμεθα ανοικτα 11-1 καθε τριτη και πεμπτη, ευχαριστω

lazinio...:) ναι! συμφωνω απολυτα, ειδικα οι θρουμπες

germanos...τα παντζαρια ειναι κοκκινα αρα θα τα κρατησω σορρυ τζερμαν