Friday, October 19, 2007

Λοιπόν, κομμένη η πλάκα!

Δε νομίζετε ότι σα πολύ στο χαβαλέ το ‘χουμε ρίξει εδώ μέσα, ε? πως την έχουμε δει ε? όλο αστειάκια και γελάκια. Κομμένα αυτά!
Ε όχι κύριοι, τα κεφάλια μέσα, το μίζερο post είναι προ των πυλών!
Μόνο που λόγω μικρής ενασχόλησης με αυτό το είδος, παρακαλώ μια μικρή βοήθεια ρε παιδιά.


Σήμερα θα επιλέξουμε τίτλο (Το θέμα κάποια άλλη φορά που θα ‘χει συννεφιάσει μια στάλα).
Οι τίτλοι που προτείνω είναι ενδεικτικοί, αναμένω τις δικές σας προτάσεις, είμαι (όπως βλέπετε) όλος αυτιά.

Έμεινα παρθένα για το παιδί μου ...
Του αγοριού απέναντι πες τε του πως πεθαίνω
Αν περάσεις τη πόρτα, τελειώσαμε
Τιιιιιι μαλάκας ήμουνημουνημουνημουνημουν....
Ρε μάνα γιατί με γέννησες?
Έγινε η μαλακία συνήθεια μας
Μη με ξυπνάς απ’ τις 6 πριν ακόμα η μέρα να φέξει
Το φεγγάρι πάνωθε μου ασημένιο τάλαρό
Τι ήμουνα για σένανΕ τι ήσουνα για μένανΕ?
Μ’ αγαπάς ή τσάμπα πίνω?
Κάπου νυχτώνει κ’ ο ήλιος παγώνει
Εκεί που είσαι ήμουνα (ενώ εδώ που είμαι δε ξέρουμε αν θα φτάσεις)
Είμαι εκκλησία χωρίς κεριά
Ο καταραμένος blogger (και άλλες ιστορίες διαδικτυακού ερέβους)
Μη ξημερώνεις Κυριακή
Ένα τραίνο δίχως φρένο
Χίλια μύρια κύματα μακριά το Αϊβαλί
Θα τις κοψω τις φλεβες μου με το μπογατσομαχαιρο
Εμείς βολοδέρνουμε κ αυτός….Camay
(special than στη pieta που σε μια πραγματικά σπάνια για εκείνη στιγμή έμπνευσης αυτοσχεδίασε στην ανωτέρω λίστα)

Όποιος βρει πιο μίζερο τίτλο κερδίζει δυο νυχτερίδες δώρο!

ΥΓ. Όλες οι προτάσεις θα τύχουν ίσης μεταχείρισης και με δημοκρατικές διαδικασίες θα επιλέξω μόνος μου τον τίτλο του επόμενου τρομερά μίζερου ποστ.

23 Eριξαν νερό στο mogwai:

Blogaki said...

"Άτιμη κενωνία που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια!"

Από που θα παραλάβω τους Batman μου; :) :) :)

Anonymous said...

Λοιπόν, μιας και ο γ@@@@ς πονόδοντος δεν με έχει αφήσει ακόμα πάρε δύο, κατάμαυρους τίτλους : Η ΚΛΕΦΤΙΚΗ ΖΩΗ. (aka Μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς οι μαύροι κλέφτες)
ή το Μαύρη, μαύρη μου 'χεις κάνει την ζωή.
τόση μαυρίλα ούτε ο Μπαμπακίντα

3 parties a day said...

Miserere...

Trilian said...

"η Ζωη ειναι ενα ποδηλατο αλλος το καβαλαει και πέφτει και αλλος το καβαλαει και τρεχει"

Anonymous said...

δες αυτό κάτι θα σκεφτείς για μίζερο τίτλο και Post
http://www.flickr.com/photos/maciejdakowicz/1563681361/

Anonymous said...

"ανοιξε του του τρελου" και βαλε και δυο τρεις νοτες γυρω γυρω να το διανθισεις.
α ρε μογκβαι.

Anonymous said...

γεννήθηκες για την καταστροφη...

Unknown said...

όσα παίρνει ο άνεμος και δεν ξαναφέρνει η τύχη

wahia said...

'Να πάρουμε μια γάτα' (κοπιραιτ πολύδωρας)

Γιατί είναι μεγάλη δυστυχία να μην σε καταλαβαίνει κανείς.


Τα πειστήρια
http://www.youtube.com/watch?v=hY2cESwCTAE

sunday said...

Γιάννης κερνάει και στην κορφή κανέλα (μιας κι έχεις το μπουγατσομάχαιρο... τώρα λείπει η μπουγάτσα)

bbchris said...

Γιατί δεν γράφεις κάτι για μόδα εν ώρα υπηρεσίας???????





Έλα τώρα, αφού το 'χεις!!! :)))))

[Germanos] said...

μια φωτοβολιιιιιδα μες τη νυχτα σκάει

JoaN said...

1) αν με θα και όμως.

2)Τι να σου πω... (στο άδειο μου πακέτο πολύ θα θελες να χόραγες κλπ σαλαλα)

3)Μας τα παν άλλοι.

4)γραμματική αρχαίων ελληνικών (παραείναι μίζερος τίτλος, ξέρω)

5)Περπατώ εις το δάσος και... ωχ ο λύκος είναι εδω. Τρέχουμ' τώρα τρέχουμ'. (μακροσκελές, σαν τίτλος δίσκου των Πυξ Λαξ)

6)Μου λες πως με βλέπεις σα φίλο (σαλαλα)

7)τον mogwai Γιατί τον γέννησες;

8)ο Mogwai στη δουλειά και άλλες ιστορίες.

9)Είχε παλιόκαιρο τη μέρα που έκανες λογκ ιν.

Συμπέρασμα: είτε ξέρω το θέμα είτε όχι, ΤΙΤΛΟ δεν μπορώ να βρω.

Anonymous said...

Έχω αρχίσει να τρομάζω εδώ μέσα!!! Έχω να προτείνω... "στην αφρική θα πάω με το mogwai" (μπας και ξεσκάσει λίγο... looool)

An-Lu said...

Το χα αλλά το χασα...άτιμο γκούντααααααα!!!!!

kouneli said...

"Τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες.."
Κατοχυρώθηκε!

YO!Reeka's said...

τα
Έμεινα παρθένα για το παιδί μου ...
Του αγοριού απέναντι πες τε του πως πεθαίνω
γιατί είμαι περίεργος να δω τι θα γράψεις!!!!

Erisadesu said...

Έγινε η μαλακία συνήθεια μας
θα μπορούσε να γίνει έγινε η Μιζέρια συνήθεια μας.
και Μη ξημερώνεις Κυριακή

και για μίζερο... γιατί όχι κάτι απο τους πρίγκιπες της προσποιητής μιζέριας;

Θα πεθάνω ένα πένθιμο αυγουστιάτικο δείλη;

Anonymous said...

back to plaka please...

Anonymous said...

εγώ πάντως εύχομαι να μείνεις στον τίτλο και να μην δοθεί αφορμή για το καθαυτό μίζερο ποστ. αν παρόλα αυτά επιμένεις ..διάλεξε οποιονδήποτε από τους δικούς μου ;))

Καφετζής said...

Τ'άδικο το ζούμε μέσ'από την κούνια μας !

Mogwai said...

blogaki...λυπουμεθα αλλα πολυ τυπικη η απαντηση, κλαψτε τους μπατμαν σας

dbilly...βασικα παρε καμια ασπιρινη για τον πονοδοντο που ειναι κ ασπρη ασπρη

3 parties...καλαταλελελε

trillian...δεν ειναι σα τ αγγουρι??

lifewhispers..τώρα ή τρελό με ειπες ή πορτιερη

fuzi...χεχε

narita...γιατι οχι ανεμοδαρμενη γκαντεμια?

wahia...κ ειδικα να μη σε καταλαβαινει ουτε ο ιδιος σ ο εαυτος

sunday..από τη πόλη έρχομαι κ Γιαννης πίνει (τρελη μιζερια οντως)

barbeque chris...γιατι να μη γραψω για ωρες προσελευσης?

germanos...σιγα καλε με τον καραφλα νυσταξα

joan...γινεται να μ αφηνεις τετοια comments καθε φορα να γελαω με τη καρδια μου??

laxanaki...και τι μιζερια ειναι δηλαδη να παει καποιος στην Αφρικη μαζι μου?? ε? ε? :):):)

an-lu...πο&^&^^να κενωνια που ακριβυνες τη φετα?

kouneli...οι ελευθερας βοσκης, για να μη μπερδευομαστε

yo!reeka's..βαλε μ δυσκολα κ μηηηη τα παρατααας

erisabeth....σε ποιους αναφερεσαι (σκεφτηκα πανω απο 5 ονοματα πιθανα)

topapei..ολα στο καιρο τους βρε

deadend mind..μαλλον θα δικαιωθεις γιατι τωρα τελ. ουτε προσποιητη δε θα μ εβγαινε η μιζερια αλλα κατι θα κανω

καφετζης...τοσο πολυ αργησες να το νιωσεις εσυ? α ρε τυχερε

Anonymous said...

better search engine ranking seo forums backlink service 1000 backlinks