Wednesday, October 31, 2007

Forever is our today

Η πρώτη λέξη που μου είπε ο πατέρας μου όταν ανυποψίαστος και χωρίς καμία πρόθεση γεννήθηκα μια ωραία συννεφιασμένη Κυριακή ήταν «Μαλάκας».

Από τότε η γη έχει γυρίσει αρκετές φορές γύρω από τον ήλιο και σε λίγες μέρες ολοκληρώνει ακόμα μια γύρα. Ωραία.
Γιατί άραγε πρέπει να γιορτάζουμε τις γύρες της Γης γύρω από τον ήλιο?
Γιατί όχι ας πούμε του Πλούτωνα? Αν χρειάζεται 245 γήινα χρόνια να κάνει τη σβούρα τότε είμαι μόλις 0,11 ετών. Σκέτο νιάνιαρο. Μια χαρά δεν ακούγεται?
Βέβαια ουδεμία σημασία έχει πόσες σβούρες έχουν κάνει οι πλανήτες από το ηρωικό «μαλάκας» αλλά πόσες ακόμα θα προλάβω να δω.
Μια φορά είχα απαντήσει σ’ ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό να δω πότε και πόσων (γήινων) ετών θα αποδημήσω εις Κύριον… Σύμφωνα λοιπόν με επιστημονικά κριτήρια, αυτό το blog θα παύσει να λειτουργεί , όταν θα είμαι 58 ετών και λόγω μιας από τις παρακάτω αιτίες:

Α. Θα μου πέσει το μπιστολάκι στη μπανιέρα (απαιτεί την ύπαρξη κόμης στη κεφαλή καθώς και μπανιέρα βεβαίως βεβαίως)

Β. Θα με απαγάγουν εξωγήινοι (απαιτεί την ύπαρξη όχι μόνο εξωγήινων αλλά και τη διάθεση τους να με απαγάγουν πράγμα χλωμό)

Γ. Τη Τρίτη αιτία δε τη θυμάμαι, Τοξότη την έλεγε, Κριό, Σκορπιό…κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Καθώς γράφω η μεγαλύτερη κατ’ εμέ φωνή που έχει περάσει ποτέ μου τραγουδάει…

But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever, Who wants to live forever?

Freddy, αν σου απαντούσα ΕΓΩ καρφωτό θα μ' έβριζες? ( κ' ευτυχώς δεν έχω μπανιέρα - έχω ντουζιέρα εντάξει? -ούτε ωραία γεύση για τους εξωγήινους!)

20 Eριξαν νερό στο mogwai:

Blogaki said...

Ιχθείς ήταν η τρίτη αιτία! Σίγουρα!! :)

Εξωγήινοι αποκλείεται να σε απαγάγουν εκτός κι αν συχνάζεις στις Τζιτζιφιές!
Űbrigens, ό,τι και να λες, τα γενέθλιά σου θα τα γιορτάσουμε!! :p

Σμακ!!

JoaN said...

οκ... τώρα θα πρέπει να σχολιάσουν κι άλλοι για να σιγουρευτώ πως κατάλαβα καλά.

Τα χρόνια που δεν έμαθες να πλένεις τα βάζεις στη σακούλα κ τα φέρνεις.... γερνάς οεο γερνάς σαλαλαλα

Anonymous said...

Mogwai γερά τα 58 είναι κοντά.
Μαλάκας και λίγα είπε.
Αιτία; Το αποτέλεσμα μετράει...
Αυτό μάλλον είναι που θα ταίριαζε:
If Im not back again this time tomorrow-
Carry on,carry on,as if nothing really matters

Χιόνια πολλά βλαμμένε φίλε μου να τα 58σεις!!!!! ;-)

An-Lu said...

Έστω και με καθυστέρηση, να σου ευχηθώ πολλές-πολλές ακόμα περιστροφές μέχρι ανεπιστρεπτί ζαλάδας;!!!!!!!
;-)

ΥΓ Στη΄Γη το λέμε και Χρόνια Πολλά και Καλά!

bbchris said...

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ JACUZZI???????????

ΟΥΤΕ ΣΑΟΥΝΑ??????????????

Είμαι σίγουρος ότι αν σε ρωτήσω δεν θα έχεις ούτε πισίνα!!!!!

Καλά που ζείς?

Σε χαρτόκουτο????????

sunday said...

Να ζήσεις Mogwai και χρόνια πολλά
(ααανάσα)
Μεγάλος να γίνεις με πιο μικρά αυτιά.

Trilian said...

χρόνια πολλά πολλα πολλα και ακόμα λιγα... ;)

Anonymous said...

φαντασου να σε σκοτωσει εξωγήινη γκόμενα από τον πλανήτη Κριός που θα της πέσει το πιστολάκι την ώρα που θα κάνεις εσύ μπάνιο μετά από 2 ώρες διαπλανητικού σεξ! και να τη λένε και "58"...

[Germanos] said...

Χρονια πολλα φιλε μας και μην ανησυχεις για τους εξωγήινους διοτι τους γνωριζω προσωπικα

Anonymous said...

ta xronia mou polla...

kouneli said...

χρόνια πολλά mogwai,τώρα να πω να τα εκατοστήσεις?ψιλοειρωνικό ακούγεται,χιχι!!!!

pietà said...

ΜΑΛΑΚΑΣ?

Αυτό εξηγεί πολλά...

:)

Χρόνια πολλάααααααααααααα ΣΟΥΛΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

Ηλιας....Just me! said...

Χρόνια σου πολλά μικρέ Gremlin! Η τρίτη αιτία σίγουρα θα είναι ότι έφαγες κάτι μετά τα μεσάνυχτα σαν αχόρταγο πλάσμα που είσαι και θα έγινες αυτή η φανταστική και υπέροχη φατσούλα! XIXI!!!! Ελπίζω πάντως να κάνει και άλλες φούρλες ο ήλιος και εσύ να είσαι ακόμα ο γνωστός Mogwai που σκορπάει χαμόγελα!

Anonymous said...

τι άλλο σου αποκάλυψε το επιστημονικό ερωτηματολόγιο; τι ήσουν στη προηγούμενη ζωή σου και ως τι θα έρθεις στην επόμενη;
να τα εκατοστήσεις (και σε πλουτώνεια χρόνια), και να ζεις σύμφωνα με τον τίτλο σου, που είναι πολύ ωραίος, σου εύχομαι.
Χρόνια σου Πολλά Mogwai :) :)

Mogwai said...

blogaki...θα με φανε τα ψαρια??

joan...κανω οτι μπορω αχμ

dbilly...10578 and dropping

an-lu...ευχαριστωωωωωωωωωω!

barbeque chris...χαρτοκουτο? μπα που τετοιες πολυτετλειες....

sunday...τα κερια καλε που ειναι να τα σβησω με τ αυτια?

trillian...:):):) thanx!

fuzi...αυτο που με ανησυχει ειναι οτι το φανταστηκες εσυ ολο αυτο...

germanos....παντου βυσματα εχεις ρε μπαγασα

topapei...danke!

kouneli...αγρχμφφφ

pieta...σοφος ανθρωπος ασε, ευχαριστω Θανασαααααακη!

hlias just him...σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια λιακουρα! ειλικρινα!

deadend mind...οπα με προβληματισες..χμμμ.θα το ψαξω επιστημονικα τι ημουν και απαντησω αμεσα! ευχαριστω!

Anonymous said...

Να ζήσεις mogwai!! Και χρόνια πολλά... Δέχεστε καθυστερημένες ευχούλες??? Θα σου κάνω δώρο τον εξωγήινο που ήρθε να πάρει εμένα αλλά το μετάνοιωσε!!!

Specter said...

Εμπνευσμένε φίλε μου χρόνια σου καλά, τα πολλά συμπλήρωσέ τα εσύ :)
Καθυστερημένος οπως πάντα αλλά κάλιο (νάτριο?) αργά παρά ποτέ :)

Anonymous said...

mogwai
επειδη καθυστερησαν πολυ οι δικεσ μου ευχες, δεξου τις εσυ κι εγω προσφερομαι να με απαγαγουν οι εξωγηινοι!
χρονια ομορφα αγαπητε μου

και μεχρι τα 58 ουουουουουουουου! θα δουμε τοτε!

φιλι!

Mogwai said...

laxanaki...δεχομαστε δεχομαστε! να μου τον τυλιξεις θα τον παρω πακετο

specter...σ ευχαριστω!

lifewhispers...να δω αν ειναι να τους πω να σου κρατησουν μια θεσουλα :):)

Anonymous said...

ετσι μπραβο να δεις γιατι παντα το χα περιεργεια πως θα ναι! ;)