Monday, December 3, 2007

Which side are you on, boys?

O μέγας Mogwai κατάφερε και εξασφάλισε για εσάς - σε αποκλειστική διανομή- τη κάτωθι εικόνα. Το ενδιαφέρον στη κινούμενη εικόνα, αν εξαιρέσουμε ότι η κοπελίτσα έχει πολύ ωραίο σωματάκι και χορεύει σα τον Νουρέγιεφ, είναι ότι ο καθένας βλέπει τη μορφή της να γυρνάει είτε με τη φορά του ρολογιού, είτε αντίθετα με τη φορά. Υπάρχουν και κάποιοι που αποφασίζουν κατά βούληση το πως θα γυρίσει ο Νουρέγιεφ, παραγγελιά δηλαδή, γύρνα δεξιά ευλογημένη κτλ. Εδώ, για λεπτομέρειες και περαιτέρω αναλύσεις, έαν και εφ' όσον δε σας καλύπτουν οι δικές μου εξηγήσεις.

Όσοι βλέπουν κίνηση με τη φορά του ρολογιού (χρησιμοποιούν δηλ. το δεξί μέρος του εγκεφάλου τους)

Είναι και γαμώ τα παιδία, τελεία και παύλα, η επιστήμη μίλησε.

Όσοι βλέπουν κίνηση αντίθετη με τη φορά του ρολογιού (αριστερό μέρος)

Είναι (απ' ότι φαίνεται από μια σύντομη στατιστική ανάλυση) όλοι οι υπόλοιποι εκτός από μένα!
Προς τα που γυρνάει το κοριτσάκι είπαμε?

ΥΓ. Όσοι δε ξέρουν προς τα που κινείται η χορεύτρια, απλά δε ξέρουν να διαβάζουν την ώρα.

25 Eριξαν νερό στο mogwai:

pietà said...

Εγώ ανήκω στο Υπόλοιπο (Αττικής) ΚΑΙ είμαι και γαμώ τα παιδιά!!!!

bbchris said...

Για να πετύχεις ένα post έπρεπε να το ανεβάσεις τρεις φορές ή είναι κόλπο για να τσιτώνεις τους αγκιγκέιτορ?

Εγώ που δεν βλέπω να κινείται καθόλου, δεν λειτουργεί καθόλου ο εγκέφαλος ή απλά κόβει τα flash το firewall?

Επίσης το comment μου περιέχει κρυφά μυνήματα αν το διαβάσεις ανάποδα. Μύνημα στο υπερπέραν ή προεκλογικός λόγος του Τσοχατζόπουλου. Εξαρτάται από ποιο μέρος του εγκεφάλου λειουργεί.
Έχουμε κόψει τελείως εδώ μέσα...

[Germanos] said...

Ειναι ενα animation φτιαγμενο στο Poser 6.0 αν δεν απατωμαι , πολυ απλό εως παιδικό 3d με φιγούρα P4 και χωρις shades.

Ενιοτε καποια εταιρικα προγραμματα διαχειρισης bandwidth κοβουν τα gif και τα γιουτούμπια απο τους εταιρικους κομπιούτορες εξ'ου και το προμπλεμ του bb.

bbchris said...

Μπαααααα!!!!
Λαμογιές του Μογκβάη είναι.

Στα δύο προηγούνα post ήταν ακίνητο σαν τσολιάς στο σύνταγμα.
Αλλά τα εξαφάνησε για να μην αποκαλυφθεί το μέγεθος της απάτης.

Μετά όταν άρχισε να κινείται, προσπάθησε να μας πείσει ότι κάτι που κινείται δεξιόστροφα μπορεί να το δούμε να κινείται αριστερόστροφα χωρίς να έχουμε πάρει ληγμένα LSD.

Τους δράκους στο background εσείς τους βλέπετε?????????

sunday said...

Δεξιόστροφα. Αλλά αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι η υπερνίκηση της βαρύτητας απο το Νουρέγιεφ

pietà said...

FUCK NOUREGIEF, HAVE YOU SEEN THE GIANT EAGLES IN THE HAIR OF THAT LADY????

Άκης said...

Εγώ που το βλέπω πότε να γυρνάει δεξιόστροφα και πότε αριστερόστροφα πρέπει να ανησυχώ?

Τις καλησπέρες μου...

laxanaki said...

την πρώτη φορά την είδα να γυρνάει αριστερά... αλλά τη δεύτερη προς τα δεξιά... Δείχνει κάτι για την τρέλα μου???? Καλημέρα mogwaiiiiii

αθεόφοβος said...

Φτου γμτ ,δεν το πιστεύω, εγώ να έχω δεξιό εγκέφαλο;

Mogwai said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

το κοριτσάκι γυρνάει δεξιόστροφα, γι αυτο και έχει σηκωμένο το δεξί του ΄χερι! η επιστήμη μίλησε!

cyrus said...

Κατά βούληση, πότε έτσι και πότε αλλιώς. Δοκιμάστε να το δείτε με την άκρη του ματιού (κοιτάζοντας αλλού, δηλ.), και πείστε τον εαυτό σας ότι γυρίζει από την άλλη.

tzo said...

Τώρα η εγώ δεν ξέρω την ώρα η το κοριτσάκι γυρίζει δεξιόστροφα!

tzo said...

τελικά αυτό δουλεύει. το γύρισα ανάποδα και πάλι δεξιόστροφα πάει!

stef said...

deksios...

Unknown said...

cyrusgeo μίλησες...
στην αρχή το έβλεπα αντίθετα από τη φορά δεικτών ρολογιού..έπειτα
από συγκέντρωση (τύπου γιουρι γκέλερ) και χρήση ακραιου οπτικου πεδιου της άλλαξα φορά..

μούφα

purple said...

μια ετσι μια αλλιως το βλεπω... ειμαι καλα γιατρε μου????

sitofkris said...

γυρίζει αριστερόστροφα προς τα δεξιά και είμαι κάθετος

spirou said...

Egw to vlepw ki apo tis duo meries..Molis koitaksw kati allo kai meta koitaksw pali to koritsaki,gurizei apo tin alli k.o.k.Periergo e?

Mogwai said...

pieta...το υπολοιπο αττικης συνηθως εχει γαμω τα παιδια οντως!

barbeque chris....90% τσιπουρο στο αιμα and counting...

germanos...τα θελεις κ τα λες ή σου ξεφευγουν?

barbeque chris...95% τσιπουρο στο αιμα and counting...

sunday...σιγα καλε κ ο γκαλης το εκανε

pieta...FUCK THE GIANT EAGLES IN THE HAIR OF THAT LADY HAVE U SEEN CHRIS IN THE COIFFURE???

akis...δεν εισαι ο μονος παντως, κ εγω τα καταφερα χα! τις καλημερες μου

laxanaki...μη το λες δυνατα θα σε μαζεψουν κατι τυποι με ασπρες στολες

αθεοφοβε....χεχε ολα στη φορα!

comment deleted...παρτα

fuzi...αυτο που ειδες σηκωμενο ηταν ποδι κ οχι χερι, επιστημονα

cyrusgeo...επιασε!!!

allitnil...γεμισαμε δεξιους, αθεοφοβε παρηγορησου βρε

stef...γκρρρρρρρρ

narita...μουφα μεγαλη

purple...δεν ειμαι ο γιατρος, ειμαι ο τρελος

sitofkris...γυριζει δεξιοστροφα προς τ αριστερα κ ειμαι οριζοντιος

spirou...περιεργο που τα καταφερες τοσο γηρηγορα, εγω 3 μερες βασανιστικα να τα καταφερω :)

Anonymous said...

...comment...
... επειδή με έπρηξες...

Χαρά said...

Aν και καθήμενος ... ορθώς ομίλησες (έγραψες)...
Η επιστήμη έχει πάντα δίκαιο όπως περίτρανα αποδεικνύεται για όσους χρησιμοποιούμε το δεξί μέρος του εγκεφάλου μας και ΟΥΧΙ την δεξιά ψήφο μας !!!
Την καλησπέρα μου
http://didymina.wordpress.com

Mogwai said...

hara_didymina....παντα ειμαι καθίμενος, και βεβαια παντα ορθως τα λεγω :)

Σοφία said...

Μάλλον πας να μας τρελάνεις κομματάκι! Μια από δω μια από... ζαλίστηκα!!!
Την καλησπέρα μου και καλώς ήρθα!

Mogwai said...

graso...για καμια βδομαδα εβλεπα μονο το δεξιοστροφο τωρα που τη βλεπω να γυρναει κατα βουληση (τη δικια της οχι τη δικια μου βεβαιως βεβαιως) κ εγω ανακατευομαι