Friday, February 23, 2007

Das ist die perfekte Welle!!!

.....Σελήνη αγαπάει Γερμανία!

Μετά από τέτοια εμπειρία που έζησα το περασμενο εξαήμερο - τόσο το κανα το τριήμερ0 της Καθαράς - μπορώ πλέον να πω με σιγουριά ότι οι γερμανοί είναι ένας άπαικτος λαός!

Πήγα λοιπόν και εγώ στο καρναβάλι της Κολωνίας και έμεινα έκθαμβος, συν ότι συμπεριφερόμουν σα γερμανός τουρίστας ανάμεσα σε έλληνες πιωμένους που χορεύουν καλαματιανά και τσιφτετέλια! Τόσο εκτός κλίματος.

Ποιού κλίματος? Όλη η πόλη ένα ατελείωτο πανηγύρι, όλοι οι κάτοικοι και επισκέπτες ντυμένοι με απίστευτες στολές (μέχρι και οι οδηγοι των τραμ ήταν ντυμένοι χαχα) , μπύρα άφθονη και κάθε 3 μέτρα και από ένα βρώμικο με λουκάνικα, και τρελός πανικός απ' τις 11 το πρωι μέχρι τα ξημερώματα παντου, στους δρόμους, στα μαγαζιά κτλ. ενώ δε πρέπει να υπήρξε άνθρωπος στη πόλη που να συναντήθηκαν τα βλέματα μας και να μη μου μίλησε.

Και όταν πέρνανε χαμπάρι ότι ήμασταν έλληνες....εκεί άρχιζε το πανηγύρι! Μας κέρναγε όλο το μαγαζί (χωρίς υπερβολή) μπύρες (τι άλλο) και χόρευαν μαζί μας φωνάζοντας "Χαριστέα είσαι τρέλα με τη πράσινη φανέλα!".

Τόσο φιλικούς, φιλόξενους και έξω καρδιά ανθρώπους δεν έχω ξανασυναντήσει πουθενα και ποτε (ναι ακόμα για τους γερμαναράδες μιλάω τους μονόχνωτους). Να μου πείτε, αν όλον τον υπόλοιπο καιρό μιζεριάζουν, άλλο που δε θέλουν από τέτοιες καταστάσεις να ξεδώσουν. Αλλα πλέον με σιγουριά θα κατηγορούσα τις καιρικές συνθήκες και όχι την ιδιοσυγκρασια του λαού που τους κατέστησε στα μάτια των και-καλά-ανοιχτόκαρδων μεσόγειων ξενέρωτους! Γιατί πιστέψτε με μόνο αυτό δεν είναι!

Kölle Αlaaf!!!!!!!

ps. τον τίτλο αυτού του post τον δανείστηκα απ' το ομόνυμο τραγουδάκι που έχω προσθέσει στη λίστα με τα τραγουσια αριστερά (είναι χαζοχαρούμενο αλλά πλάκα έχει)

12 Eριξαν νερό στο mogwai:

IdentityCafe said...

χαιρομαι ιδιαιτερως γι αυτο το ποστ σου... μου τη δινει αφανταστα που εμεις νομιζουμε οτι ειμαστε οι μονοι που ξερουμε να περναμε καλα...
Κι εγω απο επιστροφη απο Βερολινο, εχω μονο καλα πραγματα να λεω...
καλα να περνας!
Φιλικα
IC

by the way, mogwai σε τσεκαρα απο το ονομα σου μιας και στο σαουντρακ του Φαουνταιν που ειναι εκπληκτικο συμμετεχουν οι συνονοματοι σου!

STATLER-WALDORF said...

Θέλουμε να πιστεύουμε μάλλον ότι όλοι οι Βόρειοι λαοί είναι ξενέρωτοι , για να διατηρούμε τον μύθο των μεσογειακών λαών οι οποίοι ξέρουν να ξεσελώνουν…

Alkyoni said...

περάσατε καλά δηλ;
η σύγκριση μπορούσε ν αποφευχθεί
:)
καλή εβδομάδα

Mogwai said...

identitycafe.....δεν ειχα σκοπο να γραψω κατι για την εμπειρια μου αυτη, αλλωστε γενικά αποφευγω εδω να αναφερω τι κανω στη ζωη μου χαχα αλλα ναι με αυτο το σκεπτικο το εγραψα....
Οσο για το σαουντρακ που ανεφερες πραγματικα ειναι θεικο, εχω παθει ψυχωση! (και οσοι κακομοιροι αναγκαζονται να το ακουνε διπλα μου)

statler-waldorf...δε ξερω γιατι πιστευουμε οτι πιστευουμε (αλλωστε και οι προκαταληψεις παντα καποια βαση εχουν)

alkyoni....ποια συγκριση καλε? Καλη εβδομαδα και σ εσενα!

Blogaki said...

Δε λες καλύτερα ότι ήσουν όλη την ημέρα τύφλα από τις μπύρες και τους έβλεπες όλους καλούς;;; :p
Χεχε! Πλάκα κάνω! Κι εγώ τα καλύτερα ξέρω για τα Γερμανάκια!!
Να'σαι καλά να ξαναπάς!

Trilian said...

πεστα γιατί τα λέω και με κοροϊδεύουν ότι οι Γερμανοί και ειδικά οι Βαυαροί (γιατί από αυτούς έχω την μεγαλύτερη εμπειρία) είναι πολύ έξω καρδιά!!!

tzo said...

Πράγματι σχεδόν όλοι οι βόρειοι είναι έξω καρδιά από το ελάχιστο που γνωρίζω, ενώ εμείς αντίθετα έχουμε γίνει τόοοοσο μονόχνοτοι που νευριάζω με τη συμπεριφορά μας!

Anonymous said...

όλε! (λάθος χώρα, το ξέρω, αλλά αυτό ξέρω, τι να κάνω ;))
πάντα έτσι ωραία να περνάτε εντός κι εκτός συνόρων :-)

liodara said...

Πάλι ταξιδάκια έκανες ε????Ααααα!Θα σε μαλώσω.....!

Mogwai said...

blogaki....οι καταραμενες οι μπυρες δε ζαλιζουν μονο κατουρημα προκαλουν! Ευχαριστώ για την ευχή πολύ μ αρεσε!

trillian...octoberfest ο επομενος στοχος???

allitnil...φανταζεσαι να καταντισουμε για τους γερμανους εμεις οι ξενερωτοι? Και να πηγαινουμε κει παμω να διασκεδασουμε πραγματικα?

deadend mind....μια ζωη την εχουμε (τραγουδιστο). Ολε!

liodara...μη με μαλωνεις μωρε, σεληνη αγαπαει ταξιδακια!

Debby said...

Άλλοι έχουν το όνομα (εμείς οι έλληνες και καλά!) και άλλοι έχουν την χάρη μου φαίνεται!

ionathan said...

Ναι οι νερωμένοι οι έλληνες και οι ξενέρωτοι οι ξένοι...Αχχχ ζούμε σε ουτοπία