Wednesday, February 14, 2007

The more things change....


Παίρνω κ εγώ τη σκυτάλη και τρέχω.

1. Τη πρώτη μου λέξη την είπα στα 3.5 χρόνια μου (ήταν η λέξη Δεντρολίβανο παρεπιπτόντως) και έκτοτε δεν έπαψα ούτε στον ύπνο μου να μιλάω.

2. Μου αρέσει να έχει συνέχεια συννεφια και βροχή. Δε μου αρέσει ο ήλιος η θάλασσα το κρασί (αγόρι δεν εχω). Και το χιονι δεκτό. Και χαλάζι εν αναγκη. Ήλιο μην εχει γιατι παντα χανω τα γυαλια ηλιου και τσαντιζομαι.

3. Το τελευταίο τρίμηνο αγοραζω ασύστολα πουλοβερ με ρομβους. Αν δεν εχει ρομβους δεν το παιρνω. Αναρωτιεμαι αν στη προηγουμενη ζωη μου ήμουν φλωρομπεμπες φοιτητης στο Yale. Σημειωτέον είμαι γκαντέμης, δεν έχω κερδίσει ποτέ ούτε μισό ευρώ σε τυχερά παιχνίδια (και παίζω καμια φορα ε?) αρα δεν θα είχα κερδίσει υποτροφία μάλλον με είχε στείλει ο τότε πλούσιος μπαμπας.

4. Παλιά άκουγα μόνο Heavy Metal. Και έκανα διαγωνισμό με έναν κολλητό σε πιο τραγούδι θα κατάφερνε ο Μορφέας να κερδίσει την ηχορύπανση. Το ρεκόρ μου ήταν που κοιμήθηκα με Obituary (Threading Skies) αλλά εκτοτε έπαψε ο διαγωνισμός ως παιρατωμένος. Και ναι την έκοψα την αλογοουρά εντάξει?

5. Ποτε δεν είδα στην Οια ένα ηλιοβασίλεμα της προκοπής. Τόσο Γκαντέμης πια?

Αυτά τα πικάντικα και από μένα.

Τώρα πρέπει να προκαλέσω 5?

Crucilla
Statler and Waldorf
Liodara
Βασιλική
Debby

...the more they stay the same

13 Eριξαν νερό στο mogwai:

Blogaki said...

Δεντρολίβανο...;;;Ρόμβους;;;
Πόσο περίεργος τύπος είσαι;;;

Κατάλαβες φυσικά ότι σε έβαλα στη λίστα μου για να εκτεθείς και να μπορώ να σε πειράζω για πάντα!! Ιχιχιχι!!:p

liodara said...

Εγώ...τώρα που το ανέφερες...έχω φασωθεί ακούγοντας το Slowly we rot και το bestial invasion των destruction....ρόμβους ε???όχι ριγέ μπλουζάκια....!!!

cyrus said...

Πυραμιδομανής, αγαπητέ; Τέλος πάντων, σας συγχωρώ...

Μήπως όταν κοιμήθηκες υπό τους γλυκείς Οβιτουαριανούς ήχους φορούσες αμάνικη μάλλινη ζακέτα με ρόμβους; Γιατί δεν εξηγείται αλλιώς...

(Θα φορούσα κι εγώ, αλλά λόγω κιλών δεν μου πάνε...)

Υ.Γ.: Θα με γράψεις σωστά στα λινκ, αλλιώς δεν σε βάζω στα δικά μου... :-ΡΡΡ

Debby said...

Μogwai! Είχα σουξέ και είχα νωρίτερα άλλες δυο προσκλήσεις!
Εχω γράψει ήδη!
Μπορείς όμως να προτείνεις κάποιον άλλο στην θέση μου αν θες!

Μακρύ μαλλι λοιπόν και heavy metal! Με τίποτα δεν θα μπορούσα να το φανταστώ!!

Cyrus! Κρύψε όρεξη! Σε πρότεινε ο Dralion να συνεχίσεις και εσύ την πυραμιδομανία! Αλλά αν δεν το έκανε αυτός θα το έκανα εγώ. Οπως και δήποτε!

Anonymous said...

εσύ παιδάκι μου είναι να μην το πάρεις απόφαση! άκου δενδρολίβανο!!
και το πρώτο σου παιδικό βιβλίο ήταν ο τσελεμεντές; :ΡΡ
έχεις πολύ πλάκα πάντως :)

Trilian said...

αφού δεν μίλησες στα αρχαία την πρώτη φορά πάλι καλά. Τι ήσουν το παιδί θαύμα; αυτό που κοιμήθηκες με το Obituary πρέπει να το πω στην παρέα μου που με κοροϊδεύει ότι κοιμάμαι εύκολα 9είσαι ο ήρωας μου)!!!

tzo said...

Η πρώτη σου λέξη στα 3,5!!! Χιχι! Εγώ την είπα πριν κάν περπατήσω γύρο στα 10 (μηνών ε) και ήταν μούσι ακόμη γελάνε οι γονείς μου με αυτό! Όσο για τον ύπνο ναι η Trilian τον έχει στο τσεπάκι αλλά την ησυχία της την θέλει. Η φάση με τη μουσική και τον ύπνο έχει περάσει και από δω, Obituary όχι δεν έτυχε άλλα ένα Νightfall το έβαζα πρόχειρο που το είχα!

Anonymous said...

τωρα ειδα την προσκληση...
ευχαριστω εστω και καθυστερημενα!!!!
:)

Mogwai said...

Κατ' αρχήν καλημέρα σε όλους. Ζητώ συγγνώμη για την απουσία αλλά ε τριημεράκι και είπα και εγώ να ξεσκάσω λίγο (το επέκτεινα σε εξαημεράκι μπας και το χορτάσω κιολας).

bloggaki....Έπεσα τελικά στη χθόνια παγίδα που μου έστησες! Πολύ μ αρεσε όμως χαχα

liodara.... δε σταματάω να γελάω, bestial invasion και χαμούρεμα πολύ τιμητικό για το παιδι! Τα ριγέ παχαίνουν βρε!

cyrusgeo....΄για να κοιμηθηκα υπο τους γλυκους οβιτοριανους ηχους (μας εστειλες) μαλλον ωτοασπιδες φορουσα τ αλλα δε τα θυμαμαι!

debby....αν το χεις το άτιμο το σουξε το χεις! Μακρυ μαλλι ναι κλαψ σνιφ πανε οι ωραιες μου οι μπουκλες αχ ατιμε στρατε

deadend mind....το πρωτο μου παιδικο βιβλίο ήταν το "πως να μην ξοδευετε τη πολυλογια σας στα πρωτα 10 χρονια της ζωης σας, κρατηστε την ολα μαζι για αργοτερα" γραμμενο σε συστημα braille εκδοσεις Νταου Πεντελης

trillian....παιδια θαύματα ήταν ο Μοτσαρτ ο Μπετοβεν (ακους cyrIusgeo?) οποτε μην με υποβιβαζεις σε τοσο χαμηλο επιπεδο!


allitnil....επιμένων ελληνικά λοιπόν! Η πρώτη σου λέξη ήταν "μουσι" ή ήταν μουσι αυτό που είπες? Γιατι αν ισχυει το πρωτο τοτε το αντρικο σου πρωτυπο θα πρεπει να φέρνει κατι σε home erectus απ τη τριχα, αν ισχυει το δευτερο τότε εσύ θα ήσουν το παιδι θαύμα!

βασιλική....παρακαλώ εστω και καθυστερημένα! (και να προσεχεις γιατι κάποιοι χθόνιοι bloggers με υποκοριστικά θα χρησιμοποιησουν τις πληροφοριες για πειραγμα!

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

που παει να πει;;;;

Mogwai said...

βασιλική....απλά αστειευόμουνα για το blogaki που με απείλησε στο πρώτο της μήνυμα ότι θα με πειράζει για πάντα με τις αποκαλυπτικές πληροφορίες που μ έβαλε να γράψω!

Blogaki said...

Το φόβο μου να'χεις!! Μιχιχιχι!!! (αυτό είναι το υποχθόνιο γέλιο μου!!)

tzo said...

Χιχι! Το πρώτο ισχύει, δεν ήμουν το παιδί θαύμα και δεν μου αρέσουν καθόλου οι τριχωτοί άντρες, την τρίχα την ψιλοσυχαίνομαι μη σου πω...