Wednesday, January 10, 2007

The eternal sunshine of a spotless mind.....

Αλήθεια απορώ καμιά φορα.
Που πηγαίνουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου όταν βγαίνει ο ήλιος?
Οι κραυγές όταν σωπάσουν?
Τα δάρκυα? Οι λύπες? Οι τύψεις? Οι ενοχές? Οι φόβοι? Οι χαρές?
Τα γέλια μας και τα αστεία μας που πάνε όταν αδειάζει το δωμάτιο?
Που πηγαίνουν τα λόγια όταν χάσουν το νόημα τους?
Που πηγαίνουν τα τραίνα που δεν αποβιβαστήκαμε αυτή τη φορα?
Που πηγαίνουν αυτά τα σύννεφα συνέχεια?
Που πηγαίνουν οι άνθρωποι όταν ξεχαστούν?
Απορώ πραγματικά.
Που πηγαίνουν τα χρόνια μας όταν φύγουν?
Που πηγαίνουν τα συναισθήματα όταν πεθαίνουν μια για πάντα?

7 Eριξαν νερό στο mogwai:

Gogo said...

Ma pou allou, sto mialo mas!

Trilian said...

εγώ έχω και άλλη μία απορία... τα αγάλματα δεν πιάνονται τόσες ώρες ακίνητα... πιστεύω ακράδαντα ότι όταν δεν κοιτάμε κουνιούνται!

Debby said...

Αυτό το post σου μου άρεσε πολύ...

Τι γίνονται ε? Ενέργεια... Αυτό δεν είμαστε?

Unknown said...

Άντε, πόσο θα περιμένουμε για την απάντηση????

Unknown said...

Άντε, πόσο θα περιμένουμε για την απάντηση????

Mogwai said...

lost....sorry δεν εχω απαντησεις, μονο ερωτησεις, αλλά οι παραπανω απαντησεις μου αρεσαν πολύ και τις κρατησα.

Anonymous said...

Well said.