Saturday, January 6, 2007

Man that you fear....

Παρακαλώ περάστε.
Όχι μην αγχώνεστε εδώ είμαι ακόμα.
Είμαι ακόμα εδώ όταν θέλετε να εκμυστηρευεστε τους φόβους σας.
Είμαι ακόμα εδώ όταν θέλετε να ξεσπάτε, όταν θέλετε βρίσετε, να φωνάξετε.
Ειμαι ακόμα εδώ όταν θελετε να απολογηθείτε, όταν θέλετε να εξομολογηθείτε.
Είμαι ακόμα εδώ όταν θέλετε να ανέβει το ηθικό σας, να κερδίσετε μια θέση στο κόσμο.
Είμαι ακόμα εδώ όταν θέλετε να πειστείτε ότι ο κόσμος ακομα βρίσκεται σε τροχιά γύρω σας.
Είμαι ακόμα εδώ όταν θέλετε να μιλήσετε για όσα η ανθρωπότητα σας χρωστάει, για όσα σας έκλεψαν αιώνες πριν από σας ή τους μακρινος προγόνους σας.
Παρακαλώ περάστε.
Ειμαι ακόμα εδώ.
Δούλος σας.

(The boy that you loved is the man that you fear...)

3 Eριξαν νερό στο mogwai:

Trilian said...

:)
σου αφήνω απάντηση στις λέξεις του Ερωτόκριτου εδώ γιατι δεν σε πρόλαβα στο προηγούμενο ποστ!
Αναντρανίζω: γίνομαι δυνατός, αντρεύω
Σγουραφιά: ζωγραφιά
εξά: πχ. δεν εχω την εξα μου να πάω κάπου, δηλαδή θέλω να κάνω κάτι και δεν μπορώ γιατί όλο μου τυχαίνουν εμπόδια
Αυτα... οτιδήποτε άλλο για την Κρητικήν είμαι στην διάθεση σου αρκεί να κατέχω...!

Mogwai said...

Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!

Debby said...

Ασχετο... Ηθελα να στο πω από όταν το είδα... Πολύ αστεία η εικόνα του avatar σου! Πολύ μου αρέσει!