Tuesday, April 10, 2007

Η Ζωή εν Μπάφω...

Πρώτο Σφηνάκι

Χτυπάει το τηλέφωνο.

-Καλησπέρα
-Καλησπέρα
-Θα μπορούσα να μιλήσω με την κα Τάδε τη γυναικολόγο?
-Λυπάμαι κάποιο λάθος κάνατε, δεν υπάρχει καμία Τάδε γυναικολόγος εδώ
-Δεν πήρα το 210-χχχχχ64?
-Όχι πήρατε το 210-χχχχ67.
-Α μάλιστα ζητώ συγγνώμη.
- Να ‘στε καλά.
(κλακ)

Μισή ώρα αργότερα. Το τηλέφωνο ξαναχτυπάει πιο απειλητικά.

-Καλησπέρα. Την Κα Τάδε παρακαλώ, τη γυναικολόγο.
-Μάλλον πάλι λάθος κάνετε.
-Αμάν πάλι εσάς πήρα?
-Όπως βλέπετε.
-Α τελικά εγώ δε χρειάζομαι γυναικολόγο, μάλλον ψυχίατρο χρειάζομαι.
-Γιατί δε δοκιμάζετε κάτι σε οφθαλμίατρο για αρχή πριν πέσετε στα βαριά?
-Έχετε δίκιο. Γεια σας.
-Γεια σας.

(Πως ομορφαίνει ένα άχαρο απόγευμα)

Δεύτερο Σφηνάκι

Είμαι στα φανάρια μποτιλιαρισμένος. Με πλησιάζει κοριτσάκι ελαφρώς μαυριδερό μάλλον αθίγγανο, τσιγγανακι κοινώς.

-Καλέ Κύριε , δώστε μου ένα εκατοστάρικο (αχ δραχμούλες)
-Δεν έχω
-Μα δώστε μου
-Μα δεν έχω
-Μα θέλω να πάρω μια τυρόπιτα.
-Δεν έχω
-Πεινάω
-Καλά, πάρε ένα κατοστάρικο τη ψυχή έχει (λύγισα)

Το φανάρι ανάβει, ξανασβήνει κ εγώ ακόμα εκεί. Με ξαναπλησιάζει το κοριτσάκι.

-Καλέ κύριε
-Τι ναι πάλι?
-Καλέ δε φτάνει το κατοστάρικο για μια τυρόπιτα
-Ε πάρε κουλούρι.

(Απλή καθημερινή ιστορία αλλά με κοινωνικές πτυχές)

Τρίτο Σφηνάκι

Καθηγητής στη τάξη συζητάει το μέγα ζήτημα που προέκυψε με το αν υπήρξε ή δεν υπήρξε Κρυφό Σχολείο.

-Κύριε έλεγε ένας στη τηλεόραση εχτές ότι είναι ψέμα το ΚΣ. Τι πιστεύετε?
-Πιστεύω ότι μάλλον είχε δίκιο ο εν λόγω κύριος.
-Και γιατί το πιστεύετε αυτό κύριε, η μαμά μου λέει ότι υπήρξε.
-Μα ρε παιδιά εδώ με το ζόρι έρχεστε στο φανερό, στο κρυφό θα πηγαίνατε?

(Απλές απαντήσεις σε μεγάλα εθνικά ζητήματα)

Τέταρτο Σφηνάκι

Πλησιάζω τα εκδοτήρια στο σταθμό του ΗΣΑΠ.

-Καλημέρα
-…..
-Ένα Old Navy παρακαλώ.
-……
-Το μπλε
-Για ποιο σταθμό?
-Ομόνοια
-…..

Πως τον είπαμε τον γερμανό που μου έχει πάρει τα μυαλά? Alzheimer?

Πέμπτο σφηνάκι

Φέτος το Πάσχα στο χωριό. Αυτοκίνητο πλησιάζει απειλητικά προς την είσοδο του κάστρου.

-Συγγνώμη κύριε αλλά δε μπορείτε να σταθμεύσετε εδώ (ευγενικότατα)
-Και γιατί όχι? Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται.
-Μάλιστα κύριε το λέει εκεί
-Μα εγώ θέλω εδώ να το παρκάρω στο κάτω κάτω δεν ενοχλώ.
-Όχι κύριε ενοχλείτε, μιας και εδώ είναι στροφή για λεωφορεία.
-Είμαι γιατρός.
-Πηγαίνετε σε κάποιο περιστατικό?
-Όχι επίσκεψη στο κάστρο πάω.
-Επιμένω μην το αφήσετε εδώ είναι παράνομο
-Καλά εγώ θ το αφήσω και θα πληρώσω τη κλήση.
-Όπως επιθυμείται κύριε.
(Σε 5 λεπτά του είχαν πάρει και τις πινακίδες)

Τώρα, συγνώμη, αυτός ο άνθρωπος υποτίθεται ότι σώζει ζωές?

Έκτο Σφηνάκι

Τυπικό πασχαλινό τραπέζι. Το πάρτυ της χοληστερίνης. Προσπάθω εις μάτην με τη βοήθεια σόδας να χωνέψω τα αχώνευτα μέχρι που η γιαγιά κάνει τη κίνηση ματ. Στύβει ένα λεμόνι σ ‘ένα ποτήρι νερό και το πίνει μονοκοπανιάς.

-Γιαγιά? Γαμώ τις ιδέες?
-Τι ‘ναι παιδί μου, τι έκανα?
-Αυτό με το λεμόνι, γαμάτο, για τη χώνεψη το έκανες ε?
-Όχι παιδάκι μου απλά δεν ήθελα να πετάξω το λεμόνι!

Γαμώ τη κατοχή μου γαμώ.

Έβδομο Σφηνάκι

Επίσης φέτος το Πάσχα, ο Mogwai συνεπαρμένος απ' τη μυστικιστική ατμόσφαιρα του επιταφίου, εντός της εκκλησίας (για πρώτη του φορά στα χρονικά)

-Συγγνώμη νεαρέ, θα ψάλλετε και εσείς μαζί μας?
-Κυρία μου αν ψάλλω εγώ, ο Χριστός δε θα αναστηθεί ποτέ
-......
-Στο κάτω κάτω δε καταλαβαίνω το Χριστό μου με τα βυζαντινά που λέτε

(με πλησιάζει ξάδερφος γαλουχημένος και έμπειρος)

-Έλα ρε το Ω Γλυκή μου Έαρ είναι τρομερό
-Ναι δεν αντιλέγω, μόνο που δε το καταλαβαίνω.
-Κοίτα υποτίθεται ότι μιλάει η Παναγία στον εσταυρωμένο.
-Σοβαρά και τι του λέει?
-Δε θυμάμαι ακριβώς πως πάει το ορίτζιναλ...
-Τότε?
-Κοίτα σε ελεύθερη μετάφραση του λέει "Τέκνον μου πως τη παλεύεις?"
-Δε νομίζεις ότι την παρααπελεύθερωσες τη μετάφραση?

Lost in Translation...

31 Eριξαν νερό στο mogwai:

Crucilla said...

Σε σχήμα πρωθύστερο, να η έμπνευση του
« Πες μας τι πίνεις , εσύ και δε μας δίνεις;»
Cheers, mate!

proserpina said...

Χοοοοχοχοχοο, τέλεια όλα αλλά το τελευταίο σφηνάκι με αποτελείωσε rooooooofl

cyrus said...

Άιντε, γουάιτ πατ, μαν!

Blogaki said...

Ρε Mogwai!! Τι σε ποτίσανε μανίτσα μου στο χωριό;; :)))Σε μας δεν έφερες τίποτα;;
Πολύ γέλιο!!
Χρόνια Πολλά!! Πάλι!! ;)

Anonymous said...

χαχαχα! θέλω κι άλλο σφηνάκι! διπλό παρακαλώ! ή μάλλον, δεν φτιάχνεις κα΄μιά κανάτα καλύτερα;

Anonymous said...

Έγινα λιώμα με τα σφηνάκια σου. lololol

Mogwai said...

crucilla....cheers dude!

proserpina...το τελευταιο βαραει παντα, κ εμενα αυτο ηταν το αγαπημενο μου!

cyrusgeo...ασπρο πατο!

blogaki...τιποτα παρανομο, ο καθαρος αερας ειναι υπεραρκετος χαχα

deadend mind...ψψψτ παιδι, μια κανατα στη κυρια κ οτι πιουν τα παιδια! βρε που χαθηκες εσυ?

indictos...χαχαχα παμε γι αλλα!

Gogo said...

Apsogi i giagia, ti na kanei i amoiri, ti na kanei, tis exei meinei...!

Debby said...

Τι γέλιο έκανα! Τα σχόλια σου ήταν θανατερά!


Μου άρεσε πολύ αυτό με την γιαγιά!!!

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

γελασα...
να ξερες ποσο το χρειαζομουν!
:)

Trilian said...

αχ να'σαι καλα γελασα παλι...;))))

Mogwai said...

gogo...και να ταν μονο σ αυτην...

debby...ειναι απειρες οι ιστοριες με τη γιαγια να αναφερω, θα τις συλλεξω καποια στιγμη!!

βασιλικη...ποσο χαιρομαι!

trillian...αχ να μαι καλε! ετσι παντα χαμογελακια, κανουν καλο!

elena said...

αντε στην υγεια μας!!! προλαβαινω το ογδοο? πραγματικα γελασα :-)

Anonymous said...

Πολύ ωραία σφηνάκια κερνάς , μας έφτιαξες το κέφι για τα καλά.

Georgia said...

"Τέκνον μου, πώς την παλεύεις??" Θέλω να πάω να το πω αυτό σε 2-3 πολύ θρήσκους που γνωρίζω (απ' αυτούς που νηστεύουν 40 μέρες και 40 νύχτες!) και να δω τα μούτρα τους! (άμα με πούνε βλάσφημη και πάνε να με "δώσουν" στο Χριστόδουλο για αφορισμό, θα σε καρφώσω!) :)) Είχα καιρό να γελάσω τόσο με post!!! Καλησπέρα!!

leila said...

περιμένουμε τα επόμενα σφηνάκια, τα προηγούμενα ήταν απολαυστικότατα.. κάπως έτσι βγαίνουν τα ανέκδοτα..

Mogwai said...

elena...στην υγεια μας!

trelofantasmeni...και εσεις με τα υπεροχα μηνυματα σας!

georgia...και μετα θα την γυρισει ο Χριστοδουλος την Ανασταση σε Εξορκισμο και για τους δυο μας!


leila...τα επομενα ερχοοοονται! στους ΑΑ θα καταληξουμε με τοσα σφηνακια!

Θεριό Ανήμερο said...

Υποκλίνομαι.

Anonymous said...

Τα σφηνάκια ήταν άκρως διασκεδαστικά
:-D
Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά το Πάσχα

Anonymous said...

Απίστευτο το ποστ σου, πέθανα στα γέλια!!!
Μια ερώτηση σε ποιο κάστρο αναφερόσουνα?
Χμμμ...κι άλλη μία! Για τι σφηνάκια μιλάμε? ;)
Καλώς σε βρήκα! :))

Mogwai said...

θεριο...ποτε!

μαραμενα συκα...αχ ηταν πολυυυυυυ ωραια, να ταν κ αλλο
ευχαριστω

nemo...μιλαμε για το καστρο της μονεμβασιας, οσο για τα σφηνακια ειναι μυστικη συνταγη που δε μπορει να αποκαλυφθει συγγνωμη!
Καλως σε!

Unknown said...

O Narita έχει ήδη λυγίσει, γονατίσει και με σφιχτούς πλέον κοιλιακούς αναφωνεί...γκρραχ αχ..α.. απίστευτο γέλιο....ιουφ...

Mogwai said...

narita...δωρεαν γυμναστηριο ε? α δε παιζω!

Trilian said...
This comment has been removed by the author.
tzo said...

Χικ....... αγγρρρ ταγγρρ ιγκρρρρ ΧΙΚ ΧΙΚ......
Πολλλύ ήπια βρε παιδάκι μου! γΧικ........

.............. ...........χικ!!!! !!!

Anonymous said...

Είναι φανερό πως θέλουμε κι άλλα shots. Σπεύστε:-)

candy's τετραδιάκι said...

Xαχαχαχαχαχα!!!

Εχω πεσει κατω λεμεεε!!!!

Χαχαχαχαχχαχααχαχα

Mogwai said...

allitnil....dont drink and drive!

vouts....νομιζω οτι μεχρι το απογευμα σημερα θα εχω και τα καινουργια χεχε σπευδω!

candy....χαχαχαχα

YO!Reeka's said...

το old navy και το κρυφό σχολειό με σκότωσαν χα χα χα
υγ. το γλυκύ έαρ, όχι γλυκή (αγράμματε)

An-Lu said...

Βρε συ!
Φούξια παπαρούνες είχε το χωριό σου;;;;




Και τις κάπνισες;;;;;

ROFLOLOLOLOLOL!

Mogwai said...

yo!reeka's....οχι οχι μη ζωντανεψε παλι σε χρειαζομαστε!

ΥΓ. α τον μαλακα μου το ειπε ανορθογραφα!

an-lu...δε θυμάμαι το χρώμα χαχαχαχα