Monday, April 16, 2007

Η Ζωή εν Μπάφω - The Sequel

Πρώτο Σφηνάκι

Είχα τη τιμή σα φοιτητής να εργαστώ στο 131 ένα φεγγάρι. Το απόλυτο γέλιο. Η ακόλουθη ιστορία δεν είναι μοναδική, μου συνέβη πάνω από 10 φορές σε διάφορες version….

-Καλημέρα, θα ήθελα παρακαλώ το τηλέφωνο του Γιάγκου Δράκου.
-….
-Του Γιάγκου καλέ απ’ τη Λάμψη!
-Εννοείται του ηθοποιού?
-Ποιού ηθοποιού μάνα μ’ του Γιάγκου το τηλέφωνο θέλω και γρήγορα!
-Συγγνώμη κυρία μου αλλά το τηλέφωνο του κυρίου Δράκου είναι απόρρητο.
-Απόρρητο ε? Δε μπορώ να τον βρω?
-Συνήθως οι πολύ πλούσιοι και διάσημοι έχουν απόρρητα τηλέφωνα, μάλλον δε θα μπορέσετε να τον βρείτε.
-Καλά δώστε μου το τηλέφωνο της Giant!
-…..
-Δεν μπορεί τηλέφωνο εταιρείας να είναι απόρρητο!

(Πάρτα, άντε να σε δω τώρα…. )

Δεύτερο Σφηνάκι

Συζητάω με έναν ελαφρώς εκνευρισμένο πελάτη (από άγνωστη αιτία) στη δουλειά.

-Και σας παρακαλώ, θέλω να μάθω πόση ποσότητα ασβεστίου απ’ αυτή που αναφέρετε στις συσκευασίες των προϊόντων σας είναι απορροφίσιμη. Και μη μου πείτε ότι σας κατέβει γιατί είμαι επιστήμονας και θα το καταλάβω!
-Και σε τι ακριβώς εξειδικεύεστε κύριε?
-Είμαι μηχανικός αεροσκαφών!

(Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά)

Τρίτο Σφηνάκι

Ήμουν κ εγώ φανταράκι, σε 24ωρη βάρδια, και έρχεται το delivery boy της υπηρεσίας, ένας αξιωματικός τάδε να μου φέρει το θεσπέσιο μου δείπνο, έναν μπακαλιάρο με…κάτι σαν πατάτες (ήταν Μεγάλη Βδομάδα, να γιάσεις ντε και καλά).
Μόνο που ο μπακαλιάρος ήταν κρύος (νεκρός από ώρα) κ εγώ μέσα στη μαύρη πείνα μου, ανοίγω τη τοστιέρα και τον πετάω μέσα.
Το επόμενο πρωί κάθομαι αμέριμνος μπροστά στον υπολογιστή όταν ακούω την απελπισμένη φωνή ενός αξιωματικού….

-Ρε μαλάκες, η ιδέα μου είναι ή αυτό το croissant μυρίζει ψαρίλας ?

(Τι το θελες και συ καμάρι μου να το ζεστάνεις?)


Τέταρτο Σφηνάκι

Είμαι στο τραίνο και κατεβαίνω νυσταγμένος στο κέντρο. Τη στιγμή που οι πόρτες πάνε να κλείσουν μια γυναίκα εφορμά με ταχύτητα αλλά η πόρτα είναι πιο γρήγορη και της πιάνει το πόδι. Μετά από απεγνωσμένες προσπάθειες και ο Mogwai σε ρόλο Schwarzenegger ανοίγει τις πόρτες με τα στοιβαρά του μπράτσα απεκλοβίζοντας το άμοιρο θηλαστικό. Το οποίο γεμάτο τρόμο στα μάτια γυρνάει και του λέει.

-Δεν αντέχω πιά! Ξέρετε πόσες φορές μου έχει συμβεί αυτό? Μια φορά μου έχει ξαναπιάσει το πόδι, μια τη τσάντα, μια τη φούστα και μια το…κεφάλι!

(Εγώ ατύχησα έπεσα στη μέρα με το πόδι…)

Πέμπτο Σφηνάκι

Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου, τον θυμάμαι να κάνει δίαιτα. Βέβαια, δίαιτα στα χαρτιά, απλά το κανονικό φαί το ονομάζω «παρασπονδία» και «μια φορά είναι τι ψυχή έχει» κτλ. Μια τέτοια μέρα, σαν όλες τις άλλες….

-Ρε μαλάκα Γιώργη άστο, νιώθω τρελές τύψεις
-Τι ναι ρε τι έγινε?
-Πάνω που τα χα όλα έτοιμα στο ψυγείο, γιαουρτάκι 0% και σαλατίτσα φρεσκοκομμένη και είπα μ’ αυτά θα τη βγάλω σήμερα, άντε και με κανά μήλο, τι έκανα?
-Τι έκανες?
-Παρήγγειλα και γονάτισα 3 σουβλάκια με πατάτες. Στενάξανε τα πιάτα.
-Μου θυμίζεις αυτό που λένε οι σπορτκαστερ στο ποδόσφαιρο.
-Τι λένε οι σπορτκαστερ στο ποδόσφαιρο?
-Καλή η σκέψη αλλά κακή η εκτέλεση…

(Σουβλάκια – Mogwai = 1-0)


Έκτο Σφηνάκι


Έχω φάει πάνω από μια ώρα στήσιμο από έναν παλιό φίλο, τον οποίο, για λόγους ευγενείας τον λέμε Ψέμα. Όχι μπροστά του φυσικά.

Ο Ψέμας με το αυτοκίνητό του ξεπροβάλει στην αρχή της ανηφόρας και σε 2 λεπτά σταματάει μπροστά μου. Μπαίνω μέσα περισσότερο με ύφος απόγνωσης και λιγότερο με τσαντίλα. Εξάλλου η τσαντίλα είχε φύγει μετά το 15ο τσιγάρο που κάπνισα περιμένοντάς τον. Σαν καλός φίλος πάω να του κατεβάσω κάνα 2 καντήλια του στυλ, «μωρή ξιπασμένη @##$#@#, παλιο#$$$#%, που στον $%##$ είσαι κτλ κτλ». Όμως το περίλυπο ύφος του, σαν να του χαν σφάξει το κατοικίδιο και μετά να τον υποχρέωσαν να το φάει, δε μου επέτρεψε να είμαι ο πραγματικός φίλος που είχε συνηθίσει. Ωστόσο δεν έπεσα έξω όσον αφορά το κατοικίδιο. Τουλάχιστον δεν το ‘φαγε, νομίζω....
-Γιατί άργησες ρε μαλάκα?
-Άστα....το καναρίνι μου….
(Εκεί σκέφτηκα από μέσα μου, μαλακία ξεπροβάλει 1000%...)
«Έπαθε έμφραγμα.....
Τρέξαμε όλοι οικογενειακώς....
Το είδαμε να πέφτει στο κλουβάκι του και να οριζοντιώνεται. Αμέσως καταλάβαμε ότι έπαθε έμφραγμα (!!!!!!)...
Το βάλαμε ανάσκελα πάνω στο τραπέζι....
Η αδερφή μου του ‘κανε μαλάξεις, η μάνα μου του ανοιγόκλεινε τις φτερούγες και εγώ με μια 12Volt μπαταρία του έκανα ηλεκτροσόκ.....»

(παρεμπιπτόντως, ήταν τόσο δύσκολο να συγκρατήσω τα γέλια μου που ποτέ δε ρώτησα καν αν το δύσμοιρο ζωντανό έζησε ή όχι....)

25 Eριξαν νερό στο mogwai:

Gogo said...

Ola teleia, alla kai auti ston ilektriko... omologise apo moni tis oti Nai, einai vlammeni!
Mipws to kanei kai epitides lew egw!

sunday said...

Άμα θες να μας σκοτώσεις με το γέλιο το καταφέρνεις πολύ καλά. "Καλή η σκέψη κακήη εκτέλεση" χαχα. Όσο για τον Δράκο και η γιαγιά ενός γνωστού, που τελείωνε το δεύτερο μεταπτυχιακό του και συζητούσε στο τραπέζι με την οικογένεια για το τι δουλεια θα βρεί και που, είπε:"Σιγά μωρέ θα πάει στον Γιάγκο, θα του βρει αυτός..." (παρεπιπτόντως, που το βρήκαν αυτό το όνομα;! χαχα)
Να σαι καλά ρε Mogwai

Anonymous said...

Υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου. Σφηνάκια κερασμένα με σκοπό την αγαλίαση της ψυχής μας σε καιρούς όπου το σκοτάδι και η μιζέρια κατακλύζει τη ζωή. Να σαι καλά βρε Mogwai (pollaxamogela)

YO!Reeka's said...

άρχισα να γελάω στο τρίτο, αλλά στο τέταρτο δάκρυσα από τα γέλια
γαλακτέμπορα είσαι θεός

proserpina said...

Το τελευταίο ήταν το καλύτερο για άλλη μια φορά roooooooooofl
Και γιατί παρακαλώ διάλεξε δωδεκάβολτη μπαταρία; Και πώς χωρούσαν τα χέρια 3 ανθρώπων σε ένα καναρίνι; loooooooooooooooool

cyrus said...

Τα 'πιαμε και σήμερα...

(άκου 12άβολτη...)

!-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Debby said...

Το πρώτο με την giant ήταν όλα τα λεφτά!!
Αν δεν στο πούνε δεν το πιστευεις ότι συμβαίνει!!

Οσο για το τελευταίο, μην έχεις καμιά απορροία! Ψοφησε!

Unknown said...

Ρε συ τρελάθηκες/ζουρλάθηκες τελείως, να μας αυτοκτονήσεις θες;;;
holly mother of jesus
σε καλό να μας μπει--Να μας βγει να μας βγει...

elena said...

ενταξει τα καταφερες εχω πέσει στα πατωματα και χτυπιεμαι!!!!
χαχαχαχαχαχα

An-Lu said...

Καλά μιλάμε! Έχω μεθύσει από τα σφηνάκια σου και έχω παρασύρει και το μισό γραφείο! (το υπόλοιπο μισό θα το παρασύρω όταν δεήσουν να έρθουν!)
;-)))))

AVRA said...

αυτο με τον Δρακο μου θυμισε τη γιαγια μου...ειναι ικανη να το κανει.Να παρει τηλεφωνο στο 131 και να ζητησει τον αριθμο του Αμιρα (απο το βερα στο δεξι ντε!! )

το τελευταιο με το καναρι με ''εστειλε'' !!! μου ξεφυγε ενα γελιο και γυρισανε στο γραφειο και με κοιταζανε απορημενοι!

καλη σου μερα!

Anonymous said...

Αχμμμ...όσον αφορά τα ποστ που αφήνεις και ειδικά αυτό το τελευταίο ένα έχω να πω:
Καλή η σκέψη μα ακόμα καλύτερη η εκτέλεση!
Λέω να κόψω το γυμναστήριο, με τα γέλια που κάνω διαβάζοντας τα ποστ σου θα κάνω άψογους κοιλιακούς! LOL
Ελπίζω η Ζωή εν μπάφω να έχει κι άλλο Sequel! Φιλιά!!!

Mogwai said...

gogo...και με τρελο υφος απογνωσης!

sunday...δολοφονια μετα γελιου, μια χαρα μ ακουγεται! χαχαχα ολα τα λεφτα η γιαγια!

anonymous....εισαι troll εσυ τωρα, δεν εισαι...θα με βοηθησει η debby χα! στο μεγαλείο μου? χμμμμ

yo!reeka's!...το γελιο που μας εχεις προσφερει εσυ απαιτει ολοκληρη καβα οχι 10 σφηνακια για να ρεφαρουμε τα γελια!

proserpina...τη φανταζεσαι την εικονα? σα γελοιογραφια θα ητανε...

cyrusgeo....αποτοξινωση τωρα!

debby...αν σ εμενα που ημουν 3 μηνες εκει μου συνεβη 10 φορες - και λιγες λεω - επι 160 ατομα την ημερα βάρδια , επι 10 χρονια που παιζοτανε το αριστουργημα, πόσα άτομα έχουν αναζητήσει τον Γιάγκο?? (ελα μαθηματικα τριτης δημοτικου βρε) - νομιζω θα ψοφαγε αλλα το ηλεκτροσοκ το επανεφερε στο κοσμο των ζωντανων, stay away from the light κ ετσι...

narita...παντα σε καλο μπαινοβγαινει χαχα

elena...ε τοτε ναι, τα καταφερα!!

an-lu...:))) καλοι ειστε κ εσεις χαχα

avra...άραγε Αμιράς ή Α-μοιράς? Φαντάζομαι θα ειναι το νεο φετιχ του 131 πια...καλημερα!!

nemo...μαθαμε λοιπον πως κανανε τους κοιλιακους οι 300 χαχααχα (σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια!)

Trilian said...

όπως έλεγε και ο Γκμοχ... "παίξαμε καλος μπαλος αλλα χάσαμε"...

συγνώμη αλλα το καναρίνι ακόμα και αν δεν είχε τίποτα θα πέθαινε απο αυτα που του έκαναν... ο φίλος σου έχει περάσει και κάτω απο νησί με μακροβουτι; οχι γιατί το έχω ακούσει και αυτο... και ναι τα νησια επιπλέουν!!!

Shades said...

Εσύ έχεις πλάκα.. καλώς σε βρήκα.

bbchris said...

Εϊχα καιρό να γίνω ρόμπα στο γραφείο κοιτάζοντας τον υπολογιστή!!! :-))))

Georgia said...

"Kαλησπέρα σας! Θα ήθελα το τηλέφωνο του Στράτου Αμυρά!" Όσο για το καναρίνι... εντάξει, τις μαλάξεις τις καταλαβαίνω, το ηλεκτροσόκ με τη δωδεκάβολτη επίσης... Τις φτερούγες γιατί τις ανοιγοκλείνανε???? Για να ξεπιαστεί το ζωντανό?? :P

Artanis said...

Που στο καλό βρήκες το ζούδι που στρίβει;;;;
Καλά, μιλάμε ότι διάβασα και τα δύο ποστ μονοκοπανιά και και συνέβησαν διάφορα ευτράπελα...
Ίσα ίσα γλίτωσα το νερό που έπινα, να μην μου φύγει στην οθόνη!!!!
Να 'σαι καλά!!!

Anonymous said...

:-)Άλλη μία φορά αποθεωτικός:-)

candy's τετραδιάκι said...

Xαχαχαχαχα τα καλυτερα σου συμβαινουν τα καλυτερα λεμεεε!!

χαχαχαχαχαααχαχαχαχαχα!!!

Mogwai said...

trillian...εχει περασει δικος σου? τον θαυμαζω! ο δικος μας επιπλεει δυστυχως....

shades...προσπαθώ :) καλως τον

chris....τον πετυχα τον στοχο! (οχι να σε κανω ρομπα φυσικα αλλα να χαμογελασεις!)

georgia...δε θα καταλαβε απο που του ηρθε το κακομοιρο...

artanis...χα χα κ εσυ!

vouts....ευχαριστω για τα καλα σου λογια!(κοκκινησα)

candy...χαχαχαχαχα τυχαια η συμπτωση λες? (ωωωω τι θυμηθηκα τωρα)

candy's τετραδιάκι said...

Tι τι?

Για λεγε για λεγε!!!:)))

Anonymous said...

αχαχαχχαα
παναγία μου
αχαχα
να είσαι καλά Μπγκ..γέλασα με δάκρυα
:-D

Mogwai said...

candy.....στο βιβλιο ιστορίας της τριτης λυκειου δέσμης, έλεγε αυτη τη θανατηφορα ατακα "δεν ηταν τυχαια η συμπτωση" χαχαχαχαχα

μαραμενα συκα....πολυ χαιρομαι :))))

Blogaki said...

:) και πάλι :)))))
Το καναρίνι ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!
Εκλαιγα από τα γέλια!! :))))