Monday, April 23, 2007

Κιθαρίστας ή Drummer?

Κιθαρίστας ή ντράμερ?

Σουβλάκια ή πίτσα?

Μπούτι ή στήθος?

Μουστάρδα ή Κέτσαπ?

Προαιώνια φιλοσοφικά ερωτήματα που ούτε οι Σκεπτικιστές φιλόσοφοι, ούτε οι Πυθαγόρειοι, ούτε οι λοιποί Γερμανοί καμένοι του προηγούμενου αιώνα δε μπόρεσαν να απαντήσουν…….

Βέβαια είναι όλα ζήτημα επιλογών.

Μια που εγκλωβιζόμαστε και μια τσουπ που τη γλυτώνουμε.

Νομίζω ότι ζούμε στην εποχή όμως, όχι των απλών επιλογών, αλλά των ριζικών αλλαγών πορείας πλεύσης.

Σήμερα είμαι κουμουνιστής κ αύριο φασίστας.
Σήμερα πετάω πέτρες στο σύνταγμα και αύριο τις τρώω στο κεφάλι.
Σήμερα χαίρομαι και αύριο κλαίω.
Σήμερα κατεβάζω καντήλια και αύριο τ’ ανάβω.

Είμαστε η γενιά που όλα τα ζητάει και τίποτα δεν έχει, που λέει και ο Νιόνιος.

Κ όμως έχουμε άπειρες επιλογές. Και δε κάνουμε τίποτα.

Είμαστε η εγκλωβισμένη Γενιά του Πρέπει, ενώ μπορούμε να είμαστε η Γενιά του Θέλω.

Αν κάθε γενιά μετρά και από μια επανάσταση, η δικιά μας είναι αυτή:
Είναι η επανάσταση του ενός, όχι βάσει εγωισμού αλλά του ανθρωποκεντρισμού, είναι η κόντρα που πάει ο καθένας μας σε κάθε τι επίπλαστο και μίζερο.
Είναι το χαμόγελο μας, είναι ο έρωτας μας, η χαρά μας και το κυνήγι των πιο τρελών μας ονείρων – που πλέον τα όρια είναι τόσο μακριά που κανένα δεν είναι τρελό.

Είναι όλα εκεί έξω και δεν έχουμε παρά να απλώσουμε να τα πιάσουμε.

Για να μην είμαστε πια αυτό για το οποίο μας μεγαλώσανε, μας εκπαιδεύσανε και μας μαντρώσανε : παραγωγικές μηχανές και αξιοσέβαστοι πολίτες και τρίχες μπλε.

Κύριοι πέσατε έξω, η αναστροφή επιτρέπεται.

Για να είμαστε αυτό που γουστάρουμε να είμαστε.
Και να κάνουμε αυτό που γουστάρουμε να κάνουμε.

Και σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε….

Επιλέγω τη ζωή μου.
Επιλέγω τον σύντροφο μoυ.
Επιλέγω τη πόλη που θα ζήσω.
Και τη χώρα μπορώ να πω….
Τη δουλειά που θα κάνω.
Τον αέρα που θα αναπνέω.
Το ντύσιμο μου, τη μουσική μου, τη διασκέδαση μου, τις παρέες μου.

Επιλέγω για να υπάρχω.

25 Eριξαν νερό στο mogwai:

s_k said...

για να επιλεξεις πρεπει πρωτα να σκεφτεις.ποσοι σκεφτονται;

[Germanos] said...

Πάνω στο σημείο της απόφασης και της επιλογής κολλάνε οι συμβιβασμοί
Συμβιβάζεσαι στις αποφάσεις ?
ή
Αποφασίζεις να συμβιβαστείς ?



[ Theo ]

Blogaki said...

"Η αναστροφή επιτρέπεται"
Μ'αρέσει. :)

Anonymous said...

Λίγο καιρό πριν, σε κάποιο άλλο ποστακι εμπνευσμένο, μόλις είχες προσγειωθεί στον πλανήτη σπέκτρουμ...η ζωή σου άλλαξε από τότε...πήρες αποφάσεις εν μια νυκτί και μάζεψες δύναμη από το πουθενά για να κάνεις μια αναστροφή που λίγα χρόνια πριν ενδεχομένως να μην την σκεφτόσουνα καν...η ζωή αλλάζει απο ένστικτο, αλάζει χωρίς να την προγραματίσεις και καμμιά φορά χωρίς να το θέλεις...αλλά ενδόμυχα όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι αναζητούν την μικρή ή την μεγάλη επανάσταση τους, ακόμα και αν πληγώνονται. Αγαπητέ μογκουαι η ζωή είναι απλή...αρκεί όπως λες να κάνουμε τις επιλογές μας στο σωστό χρόνο και τότε μόνο θα νιώσουμε αληθινή ευτυχία...Ας κάνουμε την γενιά του θέλω την καθεστηκυία τάξη και ίσως αλλάξει κάτι κάποτε

Πλήνιος

candy's τετραδιάκι said...

Mια χαρα τα λες ρε συ!

Σε παω :)

Unknown said...

Σήμερα κατεβάζω καντήλια και αύριο τ’ ανάβω.
μεγάλη κουβέντα πέταξες ρε συ...

αλλά εγώ επειδή είμαι ρηχός θα πω:
σουβλάκια, μπούτι, κέτσαπ, το άλλο δε με ενδιαφέρει...
Και άρα υπάρχω για να επιλέγω!!

Trilian said...

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/1/Posters/fp0275~Trainspotting-Posters.jpg

σου βρήκα εικονογράφηση για το κείμενο

Θεριό Ανήμερο said...

Μ' αρέσουν οι αλλαγές. Μαζί σου με τα χίλια!

AVRA said...

εχουμε οντως επιλογες αλλα διατηρω επιφυλαξεις αν ειναι τοσες πολλες...

YO!Reeka's said...

πολύ trainspotting μου κάνει. τέλος πάνων, εγώ πιστεύω ότι είμαστε η γενιά του τρέχω και δε φτάνω :)

Anonymous said...

Θα συμφωνήσω με τον yo!reeka. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι ότι δεν κάνουμε επιλογές αλλά οτί τις κάνουμε όλες τόσο βιαστικά και τόσο επιφανειακά, χωρίς να σκεφτόμαστε. Και κάπως έτσι χάνουμε όλη την ουσία!
Θα συμφωνήσω βέβαια με το ότι κολλάμε τόσο στα πρέπει και ξεχνάμε τα θέλω μας. Αλλά στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε κάποια πράγματα! N'est-pas?
Φιλάκια πολλά! Καλημέρα!

tzo said...

Ακριβώς επιλέγω!.................

Anonymous said...

Στην πραγματικότητα νομίζεις ότι επιλέγεις ανάμεσα σε αυτά που σου πλασάρουν και για τα οποία σε πείθουν ότι είναι "οι" επιλογές.

Για παράδειγμα ... επιλέγεις αυτό που ψηφίζεις, συνήθως (85%) ανάμεσα στα 2 μεγάλα κόματα.

Georgia said...

Κιθαρίστας!
Σουβλάκια!
Μπούτι!
Μουστάρδα!
Απάντησα σωστά?? Τι κερδίζω??? :)

Mogwai said...

fuzzy burlesque....ελα μου ντε :(

γερμανε...τρεις στο λαδι τρεις στο ξυδι? γιατι και οι δυο αποριες σου μου φανηκαν με αρνητικο νοημα?

blogaki....κ εμενα!

πληνιε...εγραψες

candy....σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια :)))

narita...αρα μαζι σου κ εγω!

trillian....χμμμ α τα καθικια με αντιγραφουν!

θεριο ανημερο...ολε!

avra...εγω πλεον ελαχιστες αρκει να εχει κανεις ανοικτο μυαλο και να μη συμβιβαζεται ευκολα!

yo!reeka....κ εσενα ε? ε πρεπει να το δω επιτελους! ναι αυτο ειμαστε, αλλα μας αρεσει?

nemo...nous sommes d accord tote de

allitnil..ναι!

espoir...χμμμ κατσε να το σκεφτουμε αυτο, ηταν καλο...με προβληματισε, λες :(

georgia...4/4 εκανες strike, δωρο πρεσσα και ατμοσιδερο!!

Shades said...

Γουστάρω πέρνα απέναντι..

cyrus said...

"Η επανάσταση του ενός"...

Ως γνωστόν, ακόμη και το μεγαλύτερο ταξίδι ξεκινά με ένα απλό βήμα...

IdentityCafe said...

Καλο μοgwai!

Πολυ δυσκολο το θεμα των επιλογων...Η δυσκολο το εχουμε κανει εμεις...

An-Lu said...

Η άνοιξη σου έφερε και φιλοσοφική διάθεση!
Μπράβο τέκνον μου! Απλά επιλέγω να συμφωνήσω μαζί σου!

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

εγω θα ελεγα οτι υπαρχεις μονο οταν επιλεγεις!

Gogo said...

apsogo post!
Drummer, mia zwi drummer ithrla na ginw!

Mogwai said...

shades...τα λεμε εκει!

cyrusgeo...σχεδον ολα...

identitycafe...θελει ταλεντο να κανεις τα ευκολα δυσκολα και αντιστροφως, παντως :)

an-lu...χαιρομαι! :)) ναι η ανοιξη ειναι ενα προβλημα ..

βασιλικη....μαζι σου!

gogo...thanx! εγω κιθαριστας χαχαχα

proserpina said...

Χεεχε, πολύ μου αρέσουν αυτά τα αιώνια διλήμματα :)
Νομίζω είναι κι άλλο ένα: βουνό ή θάλασσα :D

Καλημέρες!!!

Mogwai said...

proserpina....χαχαχα δε το σκεφτηκα, βουνο φυσικα! Καλημέρα!

Crucilla said...

Με άλλα λόγια, παρ'το αλλιώς θα βρεις....Εμένα θα με βρείς στη θάλασσα , αφού έχω τελειώσει από τα ντραμς, να καταβροχθίζω σουβλάκια....Νιαμ Νιαμ!