Tuesday, December 5, 2006

Με γειά μου!

Λοιπόν μετά από πολύ σκέψη, μεγάλη πίεση από γνωστή blogger τα κατάφερα! Και ναι είναι αλήθεια! Έφτιαξα το δικό μου Blog! Έφτιαξα την εμφάνιση, έμαθα να χειρίζομαι το account, όλα τα έκανα!
Σχέδον όλα γιατί παρέλειψα μια λεπτομέρεια - δεν έχω τι να γράψω στο αυτοκαλωσόρισμά μου. Μέχρι που η προαναφερθείσα με έβγαλε απ' το σκληρό αδιέξοδο μου.
Αποφάσισα λοιπόν να δημοσιεύσω το δικό της καλωσόρισμα... έτσι για να πάει καλά η saison.

" Τσου ρε Λάκη που είμαι και φαν κλαμπ μη χέσω. Γράψε κάτι πρώτα και μετά βλέπουμε.

........μπλα μπλα μπλα μπλα........

Και βγάλε με από το φαν κλάμπ μην αποκαλύψω ότι είσαι ο ..... χχχχχχ .... "

Σαν την απειλή του batman "Ο Superman είναι ο Clark Kent "

Μετά από τέτοιο καλωσόρισμα η έμπνευση μου ενσακώθηκε....

Καλώς σας βρήκα

4 Eριξαν νερό στο mogwai:

Crucilla said...

Που...

Crucilla said...

Μ'αρέσει ρε φίλε μου Κλαρκ που γράφεις και καλά "ανώνυμα" για μένα "...μεγάλη πίεση από γνωστή blogger" αλλά στο φαν κλαμπ με διατήρησες... Ούστου και ασταδιάλα!

Trilian said...

κατι μου λεει οτι εσεις οι δυο γνωρίζεστε!

Mogwai said...

Εγώ δε ξέρω τίποτα!
Φαντάζομαι οι sex pistols θα ξέρουν την αλήθεια!