Thursday, December 21, 2006

Ανοικτή πρόσκληση

Θείο καλημέρα

Ξεκίνησε ωραία η μέρα μου σήμερα. Δεν ήπια καφέ, ήρθα στο γραφείο μ' ένα μπουκάλι τσίκουδιά. Χριστούγεννα γαρ, ας το μαλακίσουμε κ εμείς μια φορά ε? Ωραίο πράμα η τσικουδιά. Θυμάσαι πόσο μου άρεσε μικρός όταν μου έφερνε η Θεία απ' το Ηράκλειο ένα μπουκάλι δώρο?
Αλήθεια που χάθηκες? Έχω μήνες να σε δω. Σχέδον μισός χρόνος πάει.
Άσε να μαντέψω θα έχεις ξαμοληθεί χριστουγεννιάτικα στο κέντρο να διαλέξεις το φετινό σου ημίπαλτο, το πάντα εξ ιταλίας.
Ή μήπως θα είσαι χωμένος σε κανα προποτζίδικο πάλι? Δε πρόλαβα να σου πω, πριν κοιμηθείς, το λαχείο που αγοράσαμε μαζι, κέρδισε. Έπιασες τον λήγοντα. Ειρωνία έ? Άκου εκεί τον λήγοντα, ποιός θα το πίστευε.
Έξι μήνες σε περιμένω να έρθεις να δεις το νέο μου σπίτι, έχω αγοράσει και την τηλεόραση που σου άρεσε. Έλα να δούμε την ΑΕΚ. Πάμε καλά ξέρεις, μάλλον θα πάμε και Παρίσι τον Φλεβάρη να τη δούμε από κοντά. Αλλά χωρίς εσένα δε πάω , α όλα κ όλα.
Το βραδάκι θα σε περιμένω - εγώ στόλισα δέντρο φέτος έτσι για να πάω κόντρα στους άλλους, έλα να μου πεις τη γνώμη σου. Θα σου μαγειρέψω και σουτζουκάκια σμυρναίικα (μη γελάς ρε συ η προσπάθεια έχει σημασία).
Και μετά θα σχολιάσουμε πόσο ωραία είναι η Μπρυζ και η Αμβέρσα, τα ποδήλατα του Αμστερνταμ και πόσο ωραία λουλουδάκια είχε στο Γενεύη και πόσο ωραία κοστούμια το Μιλάνο.
Σε περιμένω ok?
Εις τους αιώνας των αιώνων.